Kenapa XPDC Tak Lancar Album?

CG Sponsors




kapak

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
19,503
Reaction score
236
Points
123
lame dah..die sempat masok islam kan..ohoo...
js kevin tu memang asal islam pun
byk lg nama samaran dia yg lain. yg paling glamornya js kevin la
nama asal dia zul adnan
 
Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2010
Messages
264,981
Reaction score
8,923
Points
2,226
js kevin tu memang asal islam pun
byk lg nama samaran dia yg lain. yg paling glamornya js kevin la
nama asal dia zul adnan
yup betul tu abam kapak :)
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2010
Messages
264,981
Reaction score
8,923
Points
2,226
owh..ye ke...seb bek abam kapak bgtau..kalau tak ako tak tau..ahhaha:D
abam kapak ni mmg kipas susah mati xdpc
dan jgk rock kapak :D
 

imatheonlyone

Legendary Member
Joined
Mar 11, 2009
Messages
12,667
Reaction score
345
Points
141
xpdc brutal album xpdc paling memberi kesan kat aku...lagu ali paling meyentuh jiwa langsung tak faham...paling gempak bagaikan samurai...mail lak?? emmm byk gler la hijau bumi tuhan, apa nak dikata, nafisa, bla bla bla hehe
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2010
Messages
264,981
Reaction score
8,923
Points
2,226
xpdc brutal album xpdc paling memberi kesan kat aku...lagu ali paling meyentuh jiwa langsung tak faham...paling gempak bagaikan samurai...mail lak?? emmm byk gler la hijau bumi tuhan, apa nak dikata, nafisa, bla bla bla hehe
pergh
siap wat lagu lak tu :p
 

kapak

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
19,503
Reaction score
236
Points
123
xpdc brutal album xpdc paling memberi kesan kat aku...lagu ali paling meyentuh jiwa langsung tak faham...paling gempak bagaikan samurai...mail lak?? emmm byk gler la hijau bumi tuhan, apa nak dikata, nafisa, bla bla bla hehe
jgn lupa senapang patah:D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register