BTC USD 60,532.9 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kenapa ustaz nie suruh boikot gambar Sultan Kedah?

Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
SultanKedah.jpg
 

VertiLo

Active+ Member
Joined
Apr 20, 2009
Messages
3,613
Reaction score
31
Points
30
aduh aku tak faham laaaaa... naper pulak kene boikot gmbr sultan kedah tu... sbb dia pakai rantai azimat ker??? :-? :-? :-?
 

eboss

CG Hardcore
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
aduh aku tak faham laaaaa... naper pulak kene boikot gmbr sultan kedah tu... sbb dia pakai rantai azimat ker??? :-? :-? :-?

bukan semua sultan memang dok pakai rantai macam tu dalam semua pakaian rasmi sultan/raja ke? :-?
 

arjan

Fun Poster
Joined
May 14, 2010
Messages
570
Reaction score
11
Points
15
Sebelum tur, ustaz dah mengadap Tuanku Sultan Kedah tak untuk memaklumkan.:-?
Rasa2 elok ustaz mengadap terlebih dahulu Tuanku Sultan Kedah.

Ikut saluran melalui pejabat tuanku terlebih dahulu sacara personal, jangan war war secara publik walaupun ia ada kebaikkan.













:)
 
Last edited:

ayie147

Fun Poster
Joined
Jan 24, 2010
Messages
397
Reaction score
8
Points
20
ha'a la..knp suh boikot ye?
mybe nmpak mcm pkai rantai kot..
 

haniefmunchkien

Active Member
Joined
Feb 27, 2010
Messages
2,195
Reaction score
446
Points
51
sul_hamid1.JPG

DYMM ALMARHUM SULTAN ABDUL HAMID HALIM SHAH IBNI ALMARHUM SULTAN AHMAD TAJUDDIN MUKARRAM SHAH

dia soh boikot gambaq ni.. ni gambaq sultan abdul hamid halim syah sultan kedah ke-28, datuk sultan abdul halim sultan kedah skang.. isu gambaq ni pasal peniaga especially cina suka gantung kat dlm kedai sbb depa kata ada ong.. lama2 org melayu pun ikot, tp depa kata nak amik berkat.. dah lama dah isu ni... apa pun bergantung pada niat..
:)
 

aznor59

Active+ Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
2,668
Reaction score
23
Points
25
sul_hamid1.JPG

DYMM ALMARHUM SULTAN ABDUL HAMID HALIM SHAH IBNI ALMARHUM SULTAN AHMAD TAJUDDIN MUKARRAM SHAH

dia soh boikot gambaq ni.. ni gambaq sultan abdul hamid halim syah sultan kedah ke-28, datuk sultan abdul halim sultan kedah skang.. isu gambaq ni pasal peniaga especially cina suka gantung kat dlm kedai sbb depa kata ada ong.. lama2 org melayu pun ikot, tp depa kata nak amik berkat.. dah lama dah isu ni... apa pun bergantung pada niat..
:)



baru ingat....pasan tak kat tengkolok ade bulu....khabarnye bulu tu bulu burung cenderawasih...burung dari kayangan tu....tu yang orang meniaga tu kata ade ONG tu....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register