Kenapa ramai yg sentap skrg bile sebut 'Malaysia Baru'?

Recommended Brokers


akecema

Legendary Member
Joined
Jan 26, 2007
Messages
18,398
Reaction score
953
Points
166
pelik betul skrg
ramai betul sentap bile sebut 'Malaysia Baru'.
dulu masa awal2 semua happy je, skrg dah terbalik pulak

dah xboleh nak accept lagi ke mmg kite berada dalam fasa 'Malaysia Baru'?
semua kejadian baru akan berlaku. itu la maksudnya 'BARU'
:-?:-?
 
Sponsored Post

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
8,603
Reaction score
1,776
Points
141
tak tahu nk ckp cmmana...baru ke arah baik atau baru ke arah rosak...
wallahualam...doa banyak2 pada Allah..
 

akecema

Legendary Member
Joined
Jan 26, 2007
Messages
18,398
Reaction score
953
Points
166
tak tahu nk ckp cmmana...baru ke arah baik atau baru ke arah rosak...
wallahualam...doa banyak2 pada Allah..
baik atau jahanam, terima je. kan mmg zaman Malaysia Baru
ape yg berlaku mmg dalam Malaysia Baru

tp betul, baru setahun n masih baru, tp mmg banyak perkara/kejadian yg BARU telah berlaku
 

jaws_am

Super Active Member
Joined
May 29, 2008
Messages
9,970
Reaction score
1,431
Points
141
malaysia baru nih maksudnya bkn umno korup yg lead..

itu je yg aku faham..
 

rsat

Fun Poster
Joined
Aug 4, 2011
Messages
661
Reaction score
31
Points
30
hohohoh..terus keluar thread nih...mmg sentap betul kalo sebut Malaysia Baru...terutama mahacai PH..:))

ps: aku nak tanya avatar aku tu hidup tak?..hahaha
 

belam

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2013
Messages
5,628
Reaction score
184
Points
73
betolla malaysia baru ni bukan umno yg lead...tp dap.
disokong oleh menteri gay dan bakal pm yg dulunya gay..skrg tatau..tp dua2 gay ni sdg bercakaran...kah kah
 

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
30,542
Reaction score
1,145
Points
196
malaysia baru ni maksudnya mensepetkan malaysia.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register