kenapa ramai org tak kawen

Recommended Brokers


Latest Threads

kenapa ramai orang tak kawen


  • Total voters
    0

tyco

Active+ Member
Joined
Sep 16, 2010
Messages
3,945
Reaction score
1,613
Points
0
rata rata banyak orang yang aku temui , tak kira cina,india dan melayu , masing masing duk pertikai konon konon kawen ni terlalu banyak risiko ..antara jawapan yang aku dengar ialah masalah duit dan orang tak mahu ..yeke ?
dan kepada siapa yang belum kawen tu , meh sama sama kita berkongsi pendapat kat sini
 
Sponsored Post

szha

Fun Poster
Joined
May 24, 2011
Messages
519
Reaction score
0
Points
0
mslh dunia byk sgt...


terutame skali duit yg xpnh ckp
 

mohamadfaizal

Active Member
Joined
Jan 17, 2010
Messages
1,127
Reaction score
19
Points
0
Banyak jugak faktor antaranya perbelanjaan kawin yang mahal
 

khairuls

Super Active Member
Joined
Sep 20, 2010
Messages
9,212
Reaction score
8
Points
0
sebab utama skrg ni.... DUIT!!!!!, belanja kawin mahal nk mampusss..... sebab tu ramai yg kawin dgn kereta,motor....hahaahaha

tu dari segi logik la kan. Sebenarnya, JODOH ALLAH YG TENTUKAN :)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register