kenapa panggil k e l i n g????

CG Sponsors




arifnikkeyell2000

Active Member
Joined
Nov 15, 2007
Messages
1,184
Reaction score
14
Points
25
aku nak info.. kenapa india kalau kita panggil k e l i n g...
diorang marah??
aku pun tak paham:-?:-?:-?..
aper maksud k e l i n g.. sedangkan kalau kita cerita sesama melayu.. pasal india, mesti keluar perkataan k e l i ng tuh....
siapa tau kasi info sikit...
 
Sponsored Post

aHmadDaniEL

Banned
Joined
Jul 20, 2008
Messages
18,080
Reaction score
6
Points
115
demo loni ning xsrupo mulo..
tengok kelling ujung mato...
nyor mari angin sekak demo kayo...:D
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Kalau kat utara..orang india dipanggil hindu...yang dipanggil ****** tu India Muslim...tapi bila aku mai dok sini dah jadik lain...****** tu orang india ler...kena tanya orang sini ler pasai apa..
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Jul 1, 2008
Messages
30,605
Reaction score
1,391
Points
201
lor .... k3ling tu kan kasta paling rendah.. (mcm kuli batak la gak )... dulu kat india ..
 

MyBroadband

Active Member
Joined
Sep 6, 2008
Messages
1,350
Reaction score
38
Points
30
lor .... k3ling tu kan kasta paling rendah.. (mcm kuli batak la gak )... dulu kat india ..
yup..kasta paling rendah gile babeng nye rendah :eek::eek: marah la dorang kalau ko panggil menatang tu kat dia..

bayangkan org panggil kau indon sebab muka kau cam indon buruh buat rumah..or panggil kau mat rempit walaupon kau tak penah naik motor..kau tak marah ke? kakakaakakaak
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
lor .... k3ling tu kan kasta paling rendah.. (mcm kuli batak la gak )... dulu kat india ..
bukan pariah kasta yang paling rendah..:-?
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
yup..kasta paling rendah gile babeng nye rendah :eek::eek: marah la dorang kalau ko panggil menatang tu kat dia..

bayangkan org panggil kau indon sebab muka kau cam indon buruh buat rumah..or panggil kau mat rempit walaupon kau tak penah naik motor..kau tak marah ke? kakakaakakaak
Possible..... Possible....... ( Kata A.R. Tompel )
 
Sponsored Post
Top
Log in Register