Kenapa lelaki suka kahwin lagi?

CG Sponsors




mtycoon

Junior Member
Joined
Oct 7, 2008
Messages
61
Reaction score
0
Points
6
Apa pendapat semua, betul ke lelaki lebih kuat seks berbanding wanita maka sebab itulah ramai lelaki kahwin lebih dari satu atau punya simpanan jika takut nak minta izin isteri? Adakah lelaki punya imiginasi yang lebih cemerlang dari wanita kerana 90% pemikiran lelaki akan jadi cukup kreatif bila tengok wanita seksi atau gambar porno.. Seronoknya jadi lelaki!
 
Sponsored Post

eez99

Active Member
Joined
Sep 30, 2008
Messages
1,727
Reaction score
1
Points
25
hahahaha...bl nk tmbh "cawangan" ikut sunnah la katekan...yg wajib pon blom tentu cukup....thread ni mcm psikologi jer????hehehehe...tn. tanah ade pape mksd ke tny2 cmtu????
 

LiZa_CaYuNk

Active Member
Joined
Oct 28, 2008
Messages
1,299
Reaction score
0
Points
20
agaknye sbb org laki ni mmg x cukup dgn 1 kot..
kalau bole nak lebih dr 4.. :D:D:D
kalau le sumer laki ni setia ngn yg 1 je kan best..
igt org pompuan suke sgt ke di madukan..
marah ni !! :mad::mad: :)):))
 

Pistia

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2008
Messages
8,760
Reaction score
47
Points
70
agaknye sbb org laki ni mmg x cukup dgn 1 kot..
kalau bole nak lebih dr 4.. :D:D:D
kalau le sumer laki ni setia ngn yg 1 je kan best..
igt org pompuan suke sgt ke di madukan..
marah ni !! :mad::mad: :)):))
erm.. sgt setuju.. :)
kalu ade sanggup pun..
mesti ada perasaan jeles dlm ati ni..
ye la.. nak kongsi2 org kite syg lak.. :(
 

mtycoon

Junior Member
Joined
Oct 7, 2008
Messages
61
Reaction score
0
Points
6
hahahaha...bl nk tmbh "cawangan" ikut sunnah la katekan...yg wajib pon blom tentu cukup....thread ni mcm psikologi jer????hehehehe...tn. tanah ade pape mksd ke tny2 cmtu????
hehe..sape2 pun kalau tanya mungkin jawab 'TAK' tapi hati 'NAK'..lelaki la katakan!
 

LiZa_CaYuNk

Active Member
Joined
Oct 28, 2008
Messages
1,299
Reaction score
0
Points
20
erm.. sgt setuju.. :)
kalu ade sanggup pun..
mesti ada perasaan jeles dlm ati ni..
ye la.. nak kongsi2 org kite syg lak.. :(
Btol2!! Tp kalau dah nak kawen sgt,
diorg x pikir pun perasaan isteri2 dorg..
mase mule2 kawen dulu kemain lagi..
Erm emo sgt lak... :)):)):))
 

eez99

Active Member
Joined
Sep 30, 2008
Messages
1,727
Reaction score
1
Points
25
hehe..sape2 pun kalau tanya mungkin jawab 'TAK' tapi hati 'NAK'..lelaki la katakan!
hhahahaha:)):)):))...taw xpe....
"lebih baik satu paip masukkan air kedalam baldi yg berasingan dari satu baldi menerima air dari paip yang berasingan...."
tp x ingt la sape yg ckp cmtu kat aku????:-?
 

Pistia

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2008
Messages
8,760
Reaction score
47
Points
70
hhahahaha:)):)):))...taw xpe....
"lebih baik satu paip masukkan air kedalam baldi yg berasingan dari satu baldi menerima air dari paip yang berasingan...."
tp x ingt la sape yg ckp cmtu kat aku????:-?
byk maksud nih..
ish3
 

mtycoon

Junior Member
Joined
Oct 7, 2008
Messages
61
Reaction score
0
Points
6
Btol2!! Tp kalau dah nak kawen sgt,
diorg x pikir pun perasaan isteri2 dorg..
mase mule2 kawen dulu kemain lagi..
Erm emo sgt lak... :)):)):))
Tp pasai pe laki2 tu nak gak cari yang lain,mesti ada sebab kot..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register