BTC USD 57,057.3 Gold USD 1,834.26
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kenapa lelaki mati dulu sebelum perempuan

o_o2o_o3

Active+ Member
Joined
Dec 6, 2007
Messages
3,979
Reaction score
144
Points
33
why_men_die_before_women_4.jpg


why_men_die_before_women_3.jpg


why_men_die_before_women_2.jpg


why_men_die_before_women_1.jpg


:(:)(:)(:)(:)((
 
Sponsored Post

tudung87

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
12,870
Reaction score
69
Points
120
huhu...
susahla klo x bole tengok perempuan lawa...
 

moneymaker3000

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 24, 2007
Messages
25,268
Reaction score
526
Points
176
kalau pompuan tutup aurat cam pompuan arab mesti laki hidup lama kan :D
 

shahrul_hla

Active Member
Joined
Jun 17, 2008
Messages
2,221
Reaction score
1
Points
25
pompuan la punya pasal nie...pakai mcm orang xdak duit nak beli kain...
 

nash_d

Active Member
Joined
Jul 17, 2008
Messages
2,287
Reaction score
0
Points
20
tu penangan wanita terhadap lelaki...aduhai...
 

harraz asyraaf

Super Active Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
7,794
Reaction score
93
Points
70
kalau pompuan tutup aurat cam pompuan arab mesti laki hidup lama kan :D

tak tentu lagi..ye la..kalu dia bukak jilbab sekali nampak plak janggut berjela-jela...

mesti haru...

gua ada satu pengalaman pasal minah arab nih...

memula tu gua jumpa kat concorde hotel..gua check in sama sebelah diorang...

gua pasan muka si lelaki tu..diorang check in satu family...n nampak tangan si lelaki ngn sorang minah arab tu berinai..maybe baru kawen..

siap tangkap gambo lagi kat lobby...tpi yg pompuan semua berjilbab..gua pun tak tau mana satu mama..mana satu adik..mana satu..mana satu..

tp malamnya pulak..waktu gua mau kuar dinner..

wa terserempak plak ngn mamat arab tu sekali lagi...dan kali ini wa kojut sebab minah sebelah dia pakai jeans nyer short bengkak sini sana..dah la putih..rambut keriting...macam artis siot...

dada minah tu yg tak tahan tu..macam nak meletop pon ada gak gua nengok...dan gua pasan tgn minah tu pon berinai...

aduhai...

gua terpikir..takkan minah yg petang tadi??

huahauahu...

ini lah hakikat dunia...
 

harraz asyraaf

Super Active Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
7,794
Reaction score
93
Points
70
pompuan la punya pasal nie...pakai mcm orang xdak duit nak beli kain...

bukan salah pompuan...ni semua salah ketiak pompuan...


huahauahua..

org laki lam pic tu dok usya pompuan ni ada bulu tiak ke idak...

hauhauahua:))
 

Rizza

Active+ Member
Joined
Jul 11, 2008
Messages
2,560
Reaction score
7
Points
25
kire pompuan ni pembunuh laki la
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register