BTC USD 66,517.5 Gold USD 2,400.62
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kenapa Lelaki Emo?

CikSukan

Blogger Moderator
gem
Messages
9,946
Joined
Aug 19, 2006
Messages
9,946
Reaction score
580
Points
111
Zaman dah berubah dunia dah maju dan sekarang banyak jumpa lelaki yg agak emo dalam buat keputusan ker atau menyelesaikan problem hidup..Bini lari nangis, gaduh dengan tunang merajuk lamer sangat, GF tak masukkan topup kat 100 sms kata "takpelah kedekut..LOL"

Adakah memang lelaki ni ramai yang emo? Nampak kat CG ni ada Nemo ajer tulah Nemo dan Emo 2 benda berbeza yer :D so apa pendapat anda?


P.S Apa itu emo? Kalau tak jelas tengok video kat bawah..TQ

http://www.youtube.com/watch?v=pK4bLMd0avU
 
Sponsored Post

maybe time nih...llki berkenaan dihidapi PMS....hahaha!!! pndapat ak...emo2 nih...cm da jdik satu trend plak...xadil pade pompuan tau...pompuan majuk sape nk pujuk kalo llki emo...?? hmmmm....

Tulah pasal ugut nak telan panadol 10 bijih lah..erm why diorang emo?:-?
 
maybe time nih...llki berkenaan dihidapi PMS....hahaha!!! pndapat ak...emo2 nih...cm da jdik satu trend plak...xadil pade pompuan tau...pompuan majuk sape nk pujuk kalo llki emo...?? hmmmm....

hurm..
kwn pistia ada kate..
laki ni pun ade pms.. :-?
tp takleh dijangke masenyer..:eek:
 
Tulah pasal ugut nak telan panadol 10 bijih lah..erm why diorang emo?:-?

nk dptkan perhatian kot...diorg paling2 ugut nk bunuh diri...try biakan...xdenye diorg nk bunuh diri...gebang lebey!! huahuahau! da byk pengalaman ngn llki2 cenggini...lelame...nek muak ak...!!
 
nk dptkan perhatian kot...diorg paling2 ugut nk bunuh diri...try biakan...xdenye diorg nk bunuh diri...gebang lebey!! huahuahau! da byk pengalaman ngn llki2 cenggini...lelame...nek muak ak...!!

Risau gak buatnya betul2 dia wat ke naya rasa salah lah pulak kita ye tak..Tapi betul gak kata awak kalau dah tektik lama pakai banyak kali poyo lah tu..:))
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register