Kenapa Lelaki Emo?

CG Sponsors




CikSukan

Blogger Moderator
Joined
Aug 19, 2006
Messages
9,946
Reaction score
580
Points
111
Zaman dah berubah dunia dah maju dan sekarang banyak jumpa lelaki yg agak emo dalam buat keputusan ker atau menyelesaikan problem hidup..Bini lari nangis, gaduh dengan tunang merajuk lamer sangat, GF tak masukkan topup kat 100 sms kata "takpelah kedekut..LOL"

Adakah memang lelaki ni ramai yang emo? Nampak kat CG ni ada Nemo ajer tulah Nemo dan Emo 2 benda berbeza yer :D so apa pendapat anda?


P.S Apa itu emo? Kalau tak jelas tengok video kat bawah..TQ

http://www.youtube.com/watch?v=pK4bLMd0avU
 
Sponsored Post

carnationmyra

CG Top Poster Club
Joined
May 9, 2008
Messages
22,152
Reaction score
165
Points
123
maybe time nih...llki berkenaan dihidapi PMS....hahaha!!! pndapat ak...emo2 nih...cm da jdik satu trend plak...xadil pade pompuan tau...pompuan majuk sape nk pujuk kalo llki emo...?? hmmmm....
 

CikSukan

Blogger Moderator
Joined
Aug 19, 2006
Messages
9,946
Reaction score
580
Points
111
maybe time nih...llki berkenaan dihidapi PMS....hahaha!!! pndapat ak...emo2 nih...cm da jdik satu trend plak...xadil pade pompuan tau...pompuan majuk sape nk pujuk kalo llki emo...?? hmmmm....
Tulah pasal ugut nak telan panadol 10 bijih lah..erm why diorang emo?:-?
 

Pistia

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2008
Messages
8,760
Reaction score
47
Points
70
maybe time nih...llki berkenaan dihidapi PMS....hahaha!!! pndapat ak...emo2 nih...cm da jdik satu trend plak...xadil pade pompuan tau...pompuan majuk sape nk pujuk kalo llki emo...?? hmmmm....
hurm..
kwn pistia ada kate..
laki ni pun ade pms.. :-?
tp takleh dijangke masenyer..:eek:
 

ratusanRM

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 8, 2007
Messages
22,686
Reaction score
359
Points
131
tak pasal2 EMO = NEMO :)):)):eek:
 

carnationmyra

CG Top Poster Club
Joined
May 9, 2008
Messages
22,152
Reaction score
165
Points
123
Tulah pasal ugut nak telan panadol 10 bijih lah..erm why diorang emo?:-?
nk dptkan perhatian kot...diorg paling2 ugut nk bunuh diri...try biakan...xdenye diorg nk bunuh diri...gebang lebey!! huahuahau! da byk pengalaman ngn llki2 cenggini...lelame...nek muak ak...!!
 

carnationmyra

CG Top Poster Club
Joined
May 9, 2008
Messages
22,152
Reaction score
165
Points
123
hurm..
kwn pistia ada kate..
laki ni pun ade pms.. :-?
tp takleh dijangke masenyer..:eek:
2 la...lagi truk dr pompuan...pompuan bole la tau bile PMS diorg dtg...llki?? hampir setiap hari kot...hahaha!! subur tul!
 

CikSukan

Blogger Moderator
Joined
Aug 19, 2006
Messages
9,946
Reaction score
580
Points
111
nk dptkan perhatian kot...diorg paling2 ugut nk bunuh diri...try biakan...xdenye diorg nk bunuh diri...gebang lebey!! huahuahau! da byk pengalaman ngn llki2 cenggini...lelame...nek muak ak...!!
Risau gak buatnya betul2 dia wat ke naya rasa salah lah pulak kita ye tak..Tapi betul gak kata awak kalau dah tektik lama pakai banyak kali poyo lah tu..:))
 

gihaz

Active Member
Joined
Mar 19, 2008
Messages
1,468
Reaction score
71
Points
30
nape aku rase aku pun dah ade penyakit EMO ek, nie musti dah terpengaruh dengan NEMO..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register