Kenapa korang anti gila ngan proton?

CG Sponsors




popkorn

Junior Member
Joined
Oct 11, 2010
Messages
76
Reaction score
0
Points
6
Salam semua...

Sebelum tu,aku bukan orang PROTON...

Bila cakap pasal PROTON,ramai yang beri pandangan yang bagus dan xkurang juga ngan yang hentam PROTON kaw2...Sampai yang pakai VW pun hentam PROTON(bengang sebab bumper gen.2 macam VW golf kot..pada mata aku la)...

So aku nak tau la,apa masalah yang korang hadapi sampai apa yang PROTON buat semua salah pada mata korang..

Jom kongsi pandangan dan idea..
 
Sponsored Post

orga21

Active Member
Joined
Mar 22, 2007
Messages
1,506
Reaction score
7
Points
25
daripada apa yang akau dengar...sebab proton la semua kete yang datang dari luar jadi sampai 200% dari harga asala...he he he
 

syayzr

Active Member
Joined
Sep 7, 2009
Messages
1,654
Reaction score
79
Points
40
aku bengang ngn proton bab body luar n interior, derang cam pki brg xberkualiti ntuk build bnde tu...tp aku amat puas ati ngn enjin proton 1.6 ke atas...

xde bnde sgt la, cume bg aku jln kat malaysia ni byk lubang..so ble byk kali jln kat jln yg xrata tu membuatkan body or ade bunyik2 yg xsdap ble lalu jalan y xrata tu...

pendapat 2 sen aku je sbg penggune...aku xanti katr proton, cume berharap proton leh memuaskan hati pengguna dr segi kualiti kete...
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
154,287
Reaction score
21,164
Points
1,671
anti xpe..pakai jangan

-klo anti tp pakai tu yg xbole blah ahah
 

zinedine

Banned
Joined
Jan 11, 2007
Messages
5,741
Reaction score
22
Points
65
Mungkin sebab Proton = UMNO kot. Tu yg ramai orang marah dgn Proton.
 

pawaih

Active Member
Joined
Mar 6, 2010
Messages
2,025
Reaction score
6
Points
30
sbb proton pemilik ferrari, porsche, lambo dll kurang kat m'sia ni
 

peruzz

Active Member
Joined
Jan 15, 2008
Messages
1,892
Reaction score
6
Points
25
ak x suka.. sebab sepatutnya kereta tu murah.. klu yg d jual d luar contohnya d england.. spek dia.. baek punya.. n warranty jgn cakap r.. smpai ak rasa kt mana ntah untungnya... yg pasti sbb nk kenalkan barangan malaysia..
lagipun x kuality laa.. sbb kete luar tu.. klu x krana duty impot yg melampau.. kompom ramai warga kita pkai kete luar.. n ramai yg mmpu berkereta mewah..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register