Info Kenapa Kerajaan Singapura Menghalang Wanita Muslim Bertudung ?

CG Sponsors




biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
3,744
Reaction score
1,164
Points
111
itu sekolah di negara kapir
Polisi berbeza2 bang

agama itu mudah
Bukan utk menyusahkan

bukak tudung sbb nak belajar ilmu
Bukan bukak aurat utk di rogol

tuhan pun paham lah darurat
Bukan tuhan saja2 nak hukum masuk neraka sbb rambut

kita aje yg suka hukum org
Polisi macam tu tak kira PENINDASAN ke
 
Sponsored Post

akudotcom

Super Active Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
8,977
Reaction score
1,702
Points
151
Polisi macam tu tak kira PENINDASAN ke
islam di tindas
Islam di buli
Itu hanyalah dakyah saja

tuhan paham
Bukan tuhan tak paham

semua amalan tuhan balas ikut niat kita
Lepas skolah, pakai la tudung

apa masalah nya

babi kalau darurat pun tuhan benarkan mkn..
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
3,744
Reaction score
1,164
Points
111
islam di tindas
Islam di buli
Itu hanyalah dakyah saja

tuhan paham
Bukan tuhan tak paham

semua amalan tuhan balas ikut niat kita
Lepas skolah, pakai la tudung

apa masalah nya

babi kalau darurat pun tuhan benarkan mkn..
Pergi sekolah kira darurat?

Polisi macam tu tak kira penindasan ke?
 

akudotcom

Super Active Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
8,977
Reaction score
1,702
Points
151
Pergi sekolah kira darurat?

Polisi macam tu tak kira penindasan ke?
tgk la polisi negara masing2
Dulu kita pun sama
Tak wajib dtg sekolah

kendian diwajibkan n menjd kesalahan kalau tak beri pendidikan pd anak

kalau kerajaan mereka wajibkan
Dan kita pula tanak hantar anak kesekolah sbb tidak di benarkan pakai tudung
nanti kene hukum plak

lebih baik kita dtg tanpa pakai tudung
Sbb itu di kira darurat

sbb tu kalau rasa tertindas, kene berhijrah
Cari skolah madrasah
 

juhan

Active+ Member
Joined
Mar 30, 2010
Messages
4,072
Reaction score
585
Points
81
Dah jelas mmg berlaku penindasan di singapore oleh org kapir terhadap org islam. Padahal org kapir tu pendatang kat malaysia. Tu lah akan jadi kat malaysia kalau org kapir memerintah. Cukup2 lah
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
3,744
Reaction score
1,164
Points
111
islam di tindas
Islam di buli
Itu hanyalah dakyah saja

tuhan paham
Bukan tuhan tak paham

semua amalan tuhan balas ikut niat kita
Lepas skolah, pakai la tudung

apa masalah nya

babi kalau darurat pun tuhan benarkan mkn..
salah. Dr maza sendiri kata islam di buli di era PH. ini fakta
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
3,744
Reaction score
1,164
Points
111
Dah jelas mmg berlaku penindasan di singapore oleh org kapir terhadap org islam. Padahal org kapir tu pendatang kat malaysia. Tu lah akan jadi kat malaysia kalau org kapir memerintah. Cukup2 lah
apa yang berlaku kat sana boleh berlaku di malaysia
 

Mata_Pena

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
4,878
Reaction score
1,637
Points
101
islam di tindas
Islam di buli
Itu hanyalah dakyah saja

tuhan paham
Bukan tuhan tak paham

semua amalan tuhan balas ikut niat kita
Lepas skolah, pakai la tudung

apa masalah nya

babi kalau darurat pun tuhan benarkan mkn..
kiranya kerajaan tu menyekat hak kebebasan asasi manusia la yer.
human right violator. kerana tidak membenarkan seseorang tu memakai ape yg mereka inginkan.

Lantak aa org nak pakai skirt ke nak pakai kain kapan ke..
biar lah mereka nak pakai ape mereka suka.

tak gitu abg jamil? :D :D :D :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register