Info Kenapa Kerajaan Singapura Menghalang Wanita Muslim Bertudung ?

CG Sponsors




akudotcom

Super Active Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
8,977
Reaction score
1,702
Points
151
Kat sekolah tak boleh. INI PENINDASAN.
Kat sekolah tak boleh. INI PENINDASAN.
Mufti diorg ckp darurat
Islam itu mudah
Bukan menyusahkan


pakai tudung pun ada yg main tiktok jg hehe
 
Sponsored Post

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
3,744
Reaction score
1,164
Points
111

akudotcom

Super Active Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
8,977
Reaction score
1,702
Points
151
Kat sekolah kira darurat jugak ke? Baca tajuk thread tak?
duduk di negara kapir memang mcm tu le
setiap negara ada dasar polisi masing2 dlm bidang mereka

serupa juga mas and airasia
Adakah bermakna stewardess islam kita di tindas kerana larangan memakai tudung?

Yg bertudung pun belum tentu suci

 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
3,744
Reaction score
1,164
Points
111
duduk di negara kapir memang mcm tu le
setiap negara ada dasar polisi masing2 dlm bidang mereka

serupa juga mas and airasia
Adakah bermakna stewardess islam kita di tindas kerana larangan memakai tudung?

Yg bertudung pun belum tentu suci

View attachment 301005
duduk di negara kapir memang mcm tu le
setiap negara ada dasar polisi masing2 dlm bidang mereka

serupa juga mas and airasia
Adakah bermakna stewardess islam kita di tindas kerana larangan memakai tudung?

Yg bertudung pun belum tentu suci

View attachment 301005

Boleh je diorang pakai tudung. Mas tak larang.

Jadi dasar polisi tak bg budak sekolah pakai tudung di sg kira menindas atau tak?
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
3,744
Reaction score
1,164
Points
111
duduk di negara kapir memang mcm tu le
setiap negara ada dasar polisi masing2 dlm bidang mereka

serupa juga mas and airasia
Adakah bermakna stewardess islam kita di tindas kerana larangan memakai tudung?

Yg bertudung pun belum tentu suci

View attachment 301005
duduk di negara kapir memang mcm tu le
setiap negara ada dasar polisi masing2 dlm bidang mereka

serupa juga mas and airasia
Adakah bermakna stewardess islam kita di tindas kerana larangan memakai tudung?

Yg bertudung pun belum tentu suci

View attachment 301005

Boleh je diorang pakai tudung. Mas tak larang.

Jadi dasar polisi tak bg budak sekolah pakai tudung di sg kira menindas atau tak?
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
3,744
Reaction score
1,164
Points
111
duduk di negara kapir memang mcm tu le
setiap negara ada dasar polisi masing2 dlm bidang mereka

serupa juga mas and airasia
Adakah bermakna stewardess islam kita di tindas kerana larangan memakai tudung?

Yg bertudung pun belum tentu suci

View attachment 301005
duduk di negara kapir memang mcm tu le
setiap negara ada dasar polisi masing2 dlm bidang mereka

serupa juga mas and airasia
Adakah bermakna stewardess islam kita di tindas kerana larangan memakai tudung?

Yg bertudung pun belum tentu suci

View attachment 301005

Boleh je diorang pakai tudung. Mas tak larang.

Jadi dasar polisi tak bg budak sekolah pakai tudung di sg kira menindas atau tak?
 

akudotcom

Super Active Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
8,977
Reaction score
1,702
Points
151

Boleh je diorang pakai tudung. Mas tak larang.

Jadi dasar polisi tak bg budak sekolah pakai tudung di sg kira menindas atau tak?

Boleh je diorang pakai tudung. Mas tak larang.

Jadi dasar polisi tak bg budak sekolah pakai tudung di sg kira menindas atau tak?
Tu jemaah haji spesel hehe
atas kapal tak bole

Bole je nak pakai kat skolah
Masuk madrasah singapura pun ada
 

akudotcom

Super Active Member
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
8,977
Reaction score
1,702
Points
151
Boleh je atas kapal bang.

Kat sekolah kerajaan tak boleh. Ni isu lama dah. Bekap tak mau mau
itu sekolah di negara kapir
Polisi berbeza2 bang

agama itu mudah
Bukan utk menyusahkan

bukak tudung sbb nak belajar ilmu
Bukan bukak aurat utk di rogol

tuhan pun paham lah darurat
Bukan tuhan saja2 nak hukum masuk neraka sbb rambut

kita aje yg suka hukum org
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
3,744
Reaction score
1,164
Points
111

Cabin crew mas boleh pakai tudung.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register