BTC USD 17,245.1 Gold USD 1,800.35
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kenapa Kedai Aceh Jadi Pilihan Rakyat Malaysia

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
388,782
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
388,782
Reaction score
25,697
Points
2,836
Awards
1
Bila bepersatuan mmg senang

Tu sebab deme mudah nak dapat barang dan berniaga
Stok barang banyak
Tu jadi faktor juga ramai orang tempatan beli barang kat kedai deme
 
Sponsored Post

copy left

CG Top Poster Club
gem
Messages
27,688
Joined
Jun 25, 2008
Messages
27,688
Reaction score
772
Points
171
Cepat mcm mana tu?
bagi aku xde masalah dgn kedai aceh,lagi byk membantu, nak harap kedai melayu, dah la barang x byk,pastu 2-3 bulan dah lingkup,
padahal dalam kampung2 ade je kedai runcit melayu yg maju2, masuk kat bandar susah nk jumpa kedai runcit melayu,selalu dipelopori mamak,aceh,cina,
 

GeeKaDoY

Active+ Member
Messages
2,729
Joined
Feb 12, 2008
Messages
2,729
Reaction score
671
Points
81
Barang banyak juga, lebih tersusun, tak serabut, mudah dan cepat.
 

rinoa99

Legendary Member
gem
Messages
19,485
Joined
Jun 5, 2022
Messages
19,485
Reaction score
2,584
Points
251
Awards
1
bagi aku xde masalah dgn kedai aceh,lagi byk membantu, nak harap kedai melayu, dah la barang x byk,pastu 2-3 bulan dah lingkup,
padahal dalam kampung2 ade je kedai runcit melayu yg maju2, masuk kat bandar susah nk jumpa kedai runcit melayu,selalu dipelopori mamak,aceh,cina,

Kedai runcit Melayu dalam kampung memang penting
Bandar memang payah nak jumpa.
 

ilhamjabil

Super Active Member
gem
Messages
7,069
Joined
Jul 27, 2008
Messages
7,069
Reaction score
1,666
Points
151
Setuju kedai melayu mamak aceh...semua kedai orang Islam kita wajib sokong perniagaan saudara kita...Subhanallah
 

copy left

CG Top Poster Club
gem
Messages
27,688
Joined
Jun 25, 2008
Messages
27,688
Reaction score
772
Points
171
Kedai runcit Melayu dalam kampung memang penting
Bandar memang payah nak jumpa.
kedai melayu dlm kampung xde persaigan bangsa lain,makan masa baru maju, kalau kat bandar x sempat nk maju dah bungkus
 
Sponsored Post

Top
Log in Register