kenapa kalau azan Subuh jer anjing2 kat sekitar tempat aku tinggal meraung-raung???

CG Sponsors




ucop05

Active Member
Joined
Nov 19, 2008
Messages
2,262
Reaction score
79
Points
30
anjing tu nak kejutkan orang dari tido, suruh solat subuh.
 
Sponsored Post

haki

Active+ Member
Joined
Sep 30, 2011
Messages
2,758
Reaction score
2
Points
25
ye..kt tempat aku pn sama..slalu dengar anjing menyalak ms azan subuh...
 

namzahar

Active Member
Joined
Sep 30, 2010
Messages
1,623
Reaction score
0
Points
20
TT dah sunat belum ?

:) buat lawak lak sahabat ni...

kalau kau tak mau turun,tunggu aku naik jebat,
kau bukan tak tau yang aku nak terkucil tapi ku tahan jugak jebat...
 

budak_design

Active Member
Joined
Jun 27, 2010
Messages
1,815
Reaction score
2
Points
25
sume makhluk takut kalau dengar azan..manusia je xtkt...xheran la kalau anjing tu takut
 

FAUZEY_FX

CG Top Poster Club
Joined
Nov 13, 2010
Messages
20,482
Reaction score
804
Points
171
cerita yg abg ko cerita tu, sesuai untuk diceritakan untuk budak berumur 4-6 tahun sahaja..
ko umur berapa?
jgn ckp mcm tu bro.. ade betulnye jugak.. sebab binatang kan boleh nampak benda2 halus ni..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register