BTC USD 50,123.5 Gold USD 1,823.28
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kenapa elok basuh motor dari berkhalwat

kizuro

Active+ Member
Joined
May 11, 2008
Messages
3,795
Reaction score
2
Points
25
Berikut adalah 10 Hujah yang dikemukakan

1. Cuci motor boleh dilakukan depan kawan-kawan tanpa merasa malu
dan bersalah.

2. Masa sedang asyik menggosok dada motor tak perlu tengok-tengok
kiri kanan.

3. Motor tak merengek-rengek masa ia mula basah dan licin apabila
disabunkan.

4. Boleh tangguh beberapa minit, pergi sambut telefon, makan nasi,
pergi tandas, hisap rokoktanpa sesiapa yang tak puas hati.

5. Tak perlu pujuk-pujuk dan berjanji untuk bertanggung jawab
sekiranya hendak mula mencuci motor.

6. Lepas cuci boleh naik dan henjut-henjut serta tunggang-tunggang dalam sebarang posisi tanpa emak atau JPJ tegur sekiranya belum dihidupkan enjin.

7. Tak perlu bersusah payah mencari tempat tersembunyi, depan
rumah atau di stesyen minyak pun boleh.

8. Nak pancut air sepuas-puasnya dalam atau luar enjin tiada yang
larang.

9. Nak buat setiap hari lagi digalakkan, malah dipuji oleh kawan-kawan. Majikan tidak akan memecat anda. Malah diberikan bonus sekiranya mencuci motor majikan sekali.

10. Jika kebetulan tok kadi dan ketua kampung melintas, anda boleh menegur dengan senang hati dan mempelawa mereka mencuci motor.


kalau dah ade tolong delete ye admin...
kalau astrok aku angkat sepanduk awl2 dulu :(scam:(scam:(scam
 
Sponsored Post

mynes

Active Member
Joined
Dec 22, 2008
Messages
1,604
Reaction score
88
Points
30
boring... hahaha... jgn marah..
 

arifnikkeyell2000

Active Member
Joined
Nov 15, 2007
Messages
1,184
Reaction score
14
Points
25
happy0045.gif
hahahahha.. angkat sepanduk awal2.. rasanya takder lgi kot...
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Tak lawak... layan siyes jer...
 

nuex

Active+ Member
Joined
Feb 23, 2008
Messages
4,039
Reaction score
33
Points
30
mcm da ade...:D
 

lanbai

Super Active Member
Joined
Feb 26, 2008
Messages
8,041
Reaction score
5
Points
70
eh..ok la ni..
yer.. :D
 

Robotix

Fun Poster
Joined
Mar 28, 2007
Messages
644
Reaction score
0
Points
10
5. Tak perlu pujuk-pujuk dan berjanji untuk bertanggung jawab sekiranya hendak mula mencuci motor.

Aku slalu gak pujuk moto ni supaya lepas cuci moto, ia bertambah laju. :D
 

yustaiping2

Active+ Member
Joined
Apr 7, 2008
Messages
2,668
Reaction score
42
Points
40
betul, betul, betul....

tapi tetap maleh nak basuh moto gak aku nie....

tuan tanah.... tulung basuh moto aku jab...:eek::eek::eek::eek::eek:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register