Kenapa Dato' Sri Zulhasnan Rafique (Parlimen Setiawangsa) DIGUGURKAN?

CG Sponsors




Bro_Izantie

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
17,073
Reaction score
927
Points
161
Salam...

Ni Ahli Parlimen aku yang memang betul2 buat kerja. Kawasannya terjaga dengan AMAT baik. Dua penggal Setiawangsa di bawah YBhg Dato' Sri menunjukkan dia adalah pemimpin yang berkaliber.

Minta apa saja bantuan, pasti disegerakan tanpa banyak soal. bantuan wang, anak nak masuk sekolah duit tak cukup..hantar jer surat, ada la sambutan beberapa keping not dalam sampul balasan...Sebut pasal sumbangan, setiap tahun Raya Korban berpuluh ekor lembu dikorbankan setiap masjid dan surau perumahan di Parlimennya.

Aku, pernah menjadi AJK Tertinggi di lokasi kediaman. Ada saja bantuan yang Dato' Sri ni bagi...Kewangan jangan cerita la..kami manfaatkan utk kebaikan semua penghuni.

Sisi gelap Dato' Sri yang dicemuh orang aku tak ambik tau..Itu urusan dia dengan Allah...Dan setau aku pun beliau jarang dikaitkan dengan kes2 besar mcm pemimpin UMNO yg lain.

Sayang...gugurnya seorang pemimpin yg berada di hati rakyat. Bukan taknak beri peluang kpd muka baru, tp muka lama ni memang baik khidmatnya. Nak ditamatkan belum sampai masanya lagi...

Jujur cakap, tahun aku berkira-kira nak beri 1 undi kpd YBhg Dato' Sri walaupun naluri dan pendirian aku berpihak kepada PR....hmmm.....ini kali lahhhh!!
 
Sponsored Post

General Juhziz

Super Active Member
Joined
Apr 21, 2010
Messages
8,682
Reaction score
254
Points
81
Salam...

Ni Ahli Parlimen aku yang memang betul2 buat kerja. Kawasannya terjaga dengan AMAT baik. Dua penggal Setiawangsa di bawah YBhg Dato' Sri menunjukkan dia adalah pemimpin yang berkaliber.

Minta apa saja bantuan, pasti disegerakan tanpa banyak soal. bantuan wang, anak nak masuk sekolah duit tak cukup..hantar jer surat, ada la sambutan beberapa keping not dalam sampul balasan...Sebut pasal sumbangan, setiap tahun Raya Korban berpuluh ekor lembu dikorbankan setiap masjid dan surau perumahan di Parlimennya.

Aku, pernah menjadi AJK Tertinggi di lokasi kediaman. Ada saja bantuan yang Dato' Sri ni bagi...Kewangan jangan cerita la..kami manfaatkan utk kebaikan semua penghuni.

Sisi gelap Dato' Sri yang dicemuh orang aku tak ambik tau..Itu urusan dia dengan Allah...Dan setau aku pun beliau jarang dikaitkan dengan kes2 besar mcm pemimpin UMNO yg lain.

Sayang...gugurnya seorang pemimpin yg berada di hati rakyat. Bukan taknak beri peluang kpd muka baru, tp muka lama ni memang baik khidmatnya. Nak ditamatkan belum sampai masanya lagi...

Jujur cakap, tahun aku berkira-kira nak beri 1 undi kpd YBhg Dato' Sri walaupun naluri dan pendirian aku berpihak kepada PR....hmmm.....ini kali lahhhh!!
ini kali lah :D:D:D
 

waktong

Super Active Member
Joined
Jan 26, 2007
Messages
7,547
Reaction score
99
Points
80
bnyk kes ni berlaku sekang bos :D

kalau bos-bos mereka kene gugur anak buah mesti boikot
 

mamaimran

Super Active Member
Joined
Jun 14, 2009
Messages
6,048
Reaction score
146
Points
73
Kalau kat k.l dia sorang aje yg menang....tapi nong chik yg jadi menteri..:(
 

Rafale

Active+ Member
Joined
Jul 16, 2011
Messages
2,523
Reaction score
5
Points
25
aku lihat najib
banyak buat silap
dlm pemilihan calon
BN PRU13..terlalu ramai
top gun BN kena gugur disaat
BN semakin lemah & terdesak..
sepatutnya Najib buat kamikaze
disaat BN stroonnggg nanti bukan
pada waktu sekarang..
 

skyside

Active+ Member
Joined
Jul 1, 2009
Messages
3,718
Reaction score
28
Points
30
sayang seribu kali sayang..
kot2 muka baru BN ada yg lebih baik dari dia kot :)
 

kozu

Legendary Member
Joined
Apr 12, 2007
Messages
11,037
Reaction score
228
Points
133
itulah kl jadi baik dlm umno....

tk nafikan ada YB Umno yang OK....

cuma dlm umno, tk bleh jd baik sngt...
 

helmisaman

Legendary Member
Joined
Jul 15, 2011
Messages
11,106
Reaction score
266
Points
131
aku lihat najib
banyak buat silap
dlm pemilihan calon
BN PRU13..terlalu ramai
top gun BN kena gugur disaat
BN semakin lemah & terdesak..
sepatutnya Najib buat kamikaze
disaat BN stroonnggg nanti bukan
pada waktu sekarang..
paling aku takleh terima zul nordin, aku tak raser BN buat menda btol letak dier kat shah alam...gali lobang kubur sendiri...
 

Bro_Izantie

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
17,073
Reaction score
927
Points
161
Kalau kat k.l dia sorang aje yg menang....tapi nong chik yg jadi menteri..:(
tu la pasal...
walaupun org kata dia menang pasal undi pos...tp what ever la..memang kebajikan tentera terjaga di parlimennya!...lgpun dia ex pilot TUDM...memang di faham..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register