Kenapa aku boleh rapat dengan orang Kelantan? Kenapa yang lain tak boleh? Pelik tul!!

CG Sponsors




Jess.Malik

Active+ Member
Joined
Aug 18, 2011
Messages
3,110
Reaction score
151
Points
38
Nak tanya...aku bukan orang kelantan..tetapi majoriti orang kelantan suka berkawan dengan aku dan aku pun mudah berkawan dengan mereka...

Tetapi aku bukan Melayu...mmmmmm...pelik? Yang penting untuk aku ...aku adalah Muslim.

Kalau aku yang bukan Melayu senang rapat dengan orang Kelantan, kenapa lain tidak boleh? Begitu juga dengan adik beradik aku yang lain...

Macam orang Johor kurang mesra alam dengan orang Kelantan..betul tak? yelah..bukan semua..tapi boleh tahan ramai gak kan????

Tapi, aku rapat dengan semua negeri pun sebenarnya...
 
Sponsored Post

jamtulenmurah

CG Top Poster Club
Joined
Mar 11, 2009
Messages
25,458
Reaction score
7,722
Points
316
Nak tanya...aku bukan orang kelantan..tetapi majoriti orang kelantan suka berkawan dengan aku dan aku pun mudah berkawan dengan mereka...

Tetapi aku bukan Melayu...mmmmmm...pelik? Yang penting untuk aku ...aku adalah Muslim.

Kalau aku yang bukan Melayu senang rapat dengan orang Kelantan, kenapa lain tidak boleh? Begitu juga dengan adik beradik aku yang lain...

Macam orang Johor kurang mesra alam dengan orang Kelantan..betul tak? yelah..bukan semua..tapi boleh tahan ramai gak kan????

Tapi, aku rapat dengan semua negeri pun sebenarnya...
tt bangla ke?........
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
41,254
Reaction score
1,124
Points
201
tt bukan melayu? abis tt mualaf la nih...
 

7crew

Active Member
Joined
Aug 23, 2010
Messages
2,291
Reaction score
78
Points
30
thread yang bakal panas..
 

Jess.Malik

Active+ Member
Joined
Aug 18, 2011
Messages
3,110
Reaction score
151
Points
38
Kawan aku bersepah...dah Alhamdulillah...sahabat sejati pun ramai...Syukur sangat2....
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,194
Reaction score
823
Points
176
apa masalahnya.. kawan2 tok ramai orang kelantan ok jer.. adik ipau punorg kelantan .. no hal punya
 
Sponsored Post
Top
Log in Register