Kenangan yang membolehkan kita ingat pada zaman 1980-1990an

CG Sponsors




junior27

Active Member
Joined
Nov 1, 2008
Messages
2,030
Reaction score
1
Points
25
Salam semua,

korang ingat tak masa zaman kecik2 dulu... Zaman kecik2 dulu sehingga kita dewasa le paling best untuk kita imbas kembali... mesti ada satu pekara, benda, lagu, cerita, gambar yang boleh kita cakap benda tu dari era tersebut... macam masa sekolah rendah dulu kita selalu makan jajan(makanan ringan macam ding dang, pastu citer katun masa tu Tunder Cat....smurf... hehehhee...

apa lagi benda2 yang boleh korang ingat pada masa tu....kita kongsi2 kan bersama....
 
Sponsored Post

frog_angle

Active Member
Joined
May 27, 2008
Messages
2,039
Reaction score
0
Points
20
Salam semua,

korang ingat tak masa zaman kecik2 dulu... Zaman kecik2 dulu sehingga kita dewasa le paling best untuk kita imbas kembali... mesti ada satu pekara, benda, lagu, cerita, gambar yang boleh kita cakap benda tu dari era tersebut... macam masa sekolah rendah dulu kita selalu makan jajan(makanan ringan macam ding dang, pastu citer katun masa tu Tunder Cat....smurf... hehehhee...

apa lagi benda2 yang boleh korang ingat pada masa tu....kita kongsi2 kan bersama....
jatuh basikal...:(:)((
coz men lumba2 kat kpg...
samapi skang da parut...
akan ku engat dak yg langgar tayar basikal frog sampai bila2...
hampeh kedaung tul...


psssssst--->klu nk cite pasal dolu2 kompom 3 hlai ketas A4 pon xcukup..:)):))
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
jatuh basikal...:(:)((
coz men lumba2 kat kpg...
samapi skang da parut...
akan ku engat dak yg langgar tayar basikal frog sampai bila2...
hampeh kedaung tul...


psssssst--->klu nk cite pasal dolu2 kompom 3 hlai ketas A4 pon xcukup..:)):))
nak tgk parut tu lagi leh tak?:))
 

AMICO66

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
9,629
Reaction score
258
Points
91
Tahun 1985...berubah dari awam kepada tentera laut...masa tu pi trainning kat woodlands, singapura...kena lanyak tapi tak boleh lari sebab passport kena pegang ketua..:D
 

fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,985
Reaction score
258
Points
136
1. tangguk ikan sepat , puyu , haruan , keli kat parit depan umah..dulu, parit dalam ..ade le paras pinggang..skang paras lutut je.

2. lastik burung. siap terlastik atap rumah jiran.pastu blah..

3. buat pondok kat belakang rumah..pastu mkn berkelah ramai2. best!!

4. main polis sentri, main decok ( kelate nye istilah )

5. Paling lawak & x boleh ingat - main kahwen2 , bersanding kat atas kereta tolak...perghh! lawak gile..
 

fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,985
Reaction score
258
Points
136
Tahun 1985...berubah dari awam kepada tentera laut...masa tu pi trainning kat woodlands, singapura...kena lanyak tapi tak boleh lari sebab passport kena pegang ketua..:D
chop ni golongan pakcik2 ke ? :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register