BTC USD 24,126.6 Gold USD 1,778.21
Time now: Jun 1, 12:00 AM

'Kenaikan harga barang tak sepatutnya jadi masalah besar' Nik Muhammad Zawawi

Penbiru

CG Top Poster Club
gem
Messages
26,996
Joined
Jan 12, 2008
Messages
26,996
Reaction score
4,972
Points
261
Awards
1
Sebab ni kot...
IMG_20220701_201024.jpg
Elok keluarlah dari politik dan main dam aji je kat kedai hari hari....sambil main dam aji...ok je bual mcm ni....kalau takat cakap gini tak membantu apa apa pun......
 
Sponsored Post

cek mek molek

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
112,771
Paid Membership
Top Poster #3
Joined
Jun 3, 2013
Messages
112,771
Reaction score
18,219
Points
2,566
Awards
1
masalah besar sebenarnya pada rakyat marhaen
kenaikan harga barang ni mmg besar impak dia pada kami rakyat marhaen


ia menyusul kepada harga produk produk yg dimasak digoreng dsb

pastu blr pun naik, tarif pasni pun naik


jangan la bercakap mcm ni
nampak sangat timbalan menteri tak faham kehidupan kami rakyat marhaen dan gagal selami apa yg sebenarnya rakyat marhaen rasa

kata kata mcm ni mmg menjemput sebenarnya
 

lau_kau

CG Top Poster Club
gem
Messages
23,335
Top Poster #5
Joined
Aug 2, 2007
Messages
23,335
Reaction score
4,408
Points
261
Awards
1
masalah besar sebenarnya pada rakyat marhaen
kenaikan harga barang ni mmg besar impak dia pada kami rakyat marhaen


ia menyusul kepada harga produk produk yg dimasak digoreng dsb

pastu blr pun naik, tarif pasni pun naik


jangan la bercakap mcm ni
nampak sangat timbalan menteri tak faham kehidupan kami rakyat marhaen dan gagal selami apa yg sebenarnya rakyat marhaen rasa

kata kata mcm ni mmg menjemput sebenarnya
Xpa janji yb pas terus memerintah kn huhuhu
 

cek mek molek

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
112,771
Paid Membership
Top Poster #3
Joined
Jun 3, 2013
Messages
112,771
Reaction score
18,219
Points
2,566
Awards
1
Xpa janji yb pas terus memerintah kn huhuhu
alaa jangan la kata gitu tn lau_kau

jadi nak tukar sapa memerintah pasni?
pru 15 dah dekat ni
 

samesame

Active+ Member
Messages
3,783
Joined
Sep 8, 2011
Messages
3,783
Reaction score
877
Points
81
Kenaikan harga barang tu, saya rasa perkara yg normal.
Tahun 80han, gula gula 10sen 5bijik, takkan 2022 pun harga 10seb 5bijik
 

akukuli

Active+ Member
Messages
2,898
Joined
Oct 17, 2013
Messages
2,898
Reaction score
296
Points
56
Mahal wei
Pasni masak pakai se sudu minyak jela..
 
Sponsored Post

Top
Log in Register