Kena Santau harimau

CG Sponsors




lunassp

Active Member
Joined
Jan 16, 2010
Messages
1,396
Reaction score
28
Points
30
salam semua warga CG..

aku sekadar ingin berkongsi cerita kejadian yang berlaku dekat kawan aku baru baru ini..

maaf la kalau tersalah thread..aku rasa ni sesuai kot dgn ceta aku nk gtau..pasai benda halus gak la..

actually,kawan aku tu baru je arwah..punca dia meninggal sebab kena santau..dekat 8 bulan gak dia tanggung sakit kena santau tu..

ustaz yang berubat kawan aku tu gtau kawan kerja dia gak santau..dia pakai santau harimau..siam punya la ni..huhu..

aku nak minta pandangan korang pasal santau..sapa2 yang pernah ada pengalaman kena santau or sapa2 je yg korang kenal kena santau..jom la kongsi cerita ni..

aku naik seram ngan santau ni..huhuhu..
mintak simpang!#:-S
 
Sponsored Post

jiwo kacau

Legendary Member
Joined
Jun 16, 2008
Messages
10,308
Reaction score
258
Points
131
poe masuk kek thread olahan lipas penin tu kek ctu ado owung bleh cito kek ko...:)cgrock
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,140
Reaction score
76
Points
1,020
santau ni pekara dosa ... sepupu aku meninggal kes ni dari badan dia berisi sampai la kurus kering ...

bahaya btl

aku pun mintak simpang ...
 

lunassp

Active Member
Joined
Jan 16, 2010
Messages
1,396
Reaction score
28
Points
30
santau ni pekara dosa ... sepupu aku meninggal kes ni dari badan dia berisi sampai la kurus kering ...

bahaya btl

aku pun mintak simpang ...
yeke bro..same la kes cam kwn aku tu..dr gemuk smpai kering..kesian gila kt dia..mmg sialan la org yg buat tuh~X(
 

wussa

Fun Poster
Joined
Mar 18, 2008
Messages
970
Reaction score
28
Points
20
Selalu lah dekat dgn Allah. Kalau manusia hanya takutkan Allah sahaja nescaya semua makhluk lain pun takut kat dia :)
 

mangkaq

Super Active Member
Joined
Mar 13, 2008
Messages
8,834
Reaction score
71
Points
75
Bila dengki menguasai diri..manusia sanggup berbuat apa saja..
Aku pon tak brapa tau sangat pasal santau ni...nak2 jenis santau...
Baru aku tau ada santau Rimau kek dunia ni...
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,140
Reaction score
76
Points
1,020
yeke bro..same la kes cam kwn aku tu..dr gemuk smpai kering..kesian gila kt dia..mmg sialan la org yg buat tuh~X(
itu la pasal menzalimi org ni dosa besar ...

aku tak pasti kes mcm mana sebab sepupu aku tu tua gak ... tapi cian la ...

setahu aku santau ni mengamal kena amalkan ilmu tu mesti mencari mangsa ... untuk mantapkan ilmu dia ... ntah la ...
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,140
Reaction score
76
Points
1,020
Bila dengki menguasai diri..manusia sanggup berbuat apa saja..
Aku pon tak brapa tau sangat pasal santau ni...nak2 jenis santau...
Baru aku tau ada santau Rimau kek dunia ni...
santau rimau ni firstime aku dgr ... setahu aku santau mengunakan buluh, kaca, dan angin ... ntah tunggu pakar cite lak
 

adrawza

Super Active Member
Joined
Mar 15, 2006
Messages
6,475
Reaction score
23
Points
65
aku pun baru tahu santau harimau..tapi kalau kene dengan bomoh yg tahu..dia mampu kembalikan santau nie semula kat tuan empunya..impact dia nnt dua kali lebih teruk..mudah2an kita semua dilindungi..Amin..
 

hafizuka

Super Active Member
Joined
Sep 25, 2008
Messages
6,956
Reaction score
260
Points
81
salam semua warga CG..

aku sekadar ingin berkongsi cerita kejadian yang berlaku dekat kawan aku baru baru ini..

maaf la kalau tersalah thread..aku rasa ni sesuai kot dgn ceta aku nk gtau..pasai benda halus gak la..

actually,kawan aku tu baru je arwah..punca dia meninggal sebab kena santau..dekat 8 bulan gak dia tanggung sakit kena santau tu..

ustaz yang berubat kawan aku tu gtau kawan kerja dia gak santau..dia pakai santau harimau..siam punya la ni..huhu..

aku nak minta pandangan korang pasal santau..sapa2 yang pernah ada pengalaman kena santau or sapa2 je yg korang kenal kena santau..jom la kongsi cerita ni..

aku naik seram ngan santau ni..huhuhu..
mintak simpang!#:-S
biasanya aku tak percaya ustaz boleh tahu sape yang santau

tapi dalam kes dua pupu aku, dia dapat tahu sape santau (bagi aku still takde proof, cakap ustaz je) dia bawak parang gi umah orang tu malam tu jugak, tendang pintu umah sampai pecah, letak parang kat leher, cakap aku bagi ko malam ni je, kalau esok tak baik gak mak aku, memang aku tetak betul2

esok jugak baik mak dia kehkehkeh
 
Sponsored Post
Top
Log in Register