BTC USD 57,426.9 Gold USD 1,788.55
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kemelut Darurat - usul undi percaya pada 7/9 sidang parlimen, bukan 18/8

Siapakah yg bakal menjadi PM/PM Interim jika kerajaan PN dibubar

  • 1.TSMY

    Votes: 46 31.3%
  • 2.Ismail Sabri

    Votes: 35 23.8%
  • 3.Zahid Hamidi

    Votes: 1 0.7%
  • 4.Tun Mahathir

    Votes: 7 4.8%
  • 5.Anwar Ibrahim

    Votes: 21 14.3%
  • 6.Mat Sabu

    Votes: 38 25.9%
  • 7.Najib Razak

    Votes: 12 8.2%
  • 8.Tg Razaleigh Hamzah

    Votes: 7 4.8%

  • Total voters
    147
  • Poll closed .

pinjamankereta2013

Active Member
Messages
2,062
Joined
Feb 8, 2013
Messages
2,062
Reaction score
318
Points
51
Akhirnya dah tungging kerajaan melayu isele kesayangan cg.. siannye.. hanya bertahan berbelas bulan saje..

Sob sob.. bertabah lah ye..

Moral of the stori.. nak ambik kuasa.. kena guna jalan yang betul.. melalui pilihanraya.. mandat rakyat.. bukan boleh beli sokongan saja dah boleh jadi kerajaan rasuah.. pastu jual nama melayu islam.

Naik cara khianat.. akhirnya jatuh pun disebabkan khianat jugak.

Kesiannnnnn
Naperrrrr
Takkkk cayaaa kerrr
Hihi
 
Sponsored Post

Luke

Super Active Member
Messages
6,695
Joined
Sep 20, 2007
Messages
6,695
Reaction score
883
Points
121
IMG_20210816_153213.jpg
.............
 

aim02Aug

Super Active Member
Messages
8,389
Joined
Sep 5, 2011
Messages
8,389
Reaction score
1,310
Points
151
ehem2
non dap dh dpt apa2 ke?

tanya je, baru online blk ni
 

Luke

Super Active Member
Messages
6,695
Joined
Sep 20, 2007
Messages
6,695
Reaction score
883
Points
121
Tahniah kerajaan PN. Ini kejayaan anda;

1. Rina berjaya kurus & menjadi model cantik.

2. Zuraidah berjaya bina empayar PPE bercop menteri.

3. Azmin berjaya mencipta kluster kilang².

4. Wan Ahmad Faysal berjaya menulis surat sokongan.

5. Annuar Musa berjaya mencipta rekod makan maggie takde lauk yang ada ayam.

6. KJ berjaya membolot bekalan vaksin percuma dari Eropah.

7. Radzi Jidin berjaya mengalahkan Cikgu Nobita.

8. TITM berjaya menukarkan Walaun kepada Mewaun.

9. Khairuddin berjaya menjadikan harga minyak sawit termahal dalam sejarah.

10. Alexander Nanta Linggi berjaya menafikan kenaikan harga ayam dengan berlawan dengan aps KPDNHEP.

11. Zafrul berjaya mengesahkan Tabung Harapan buat bayar hutang.

12. Takiyuddin berjaya membuktikan beliau berani melawan titah.

13. Santhara berjaya mencipta rekod cuti bergaji di New Zealand.

14. Zailah berjaya membuktikan aurat pramugari adalah perjuangan bishe-bishe.

15. Hamzah berjaya menunjukkan orang tua lagi power dari MUDA.

16. Ismail Sabri berjaya menundukkan SOP.

17. Adham Baba berjaya mencipta peta baharu 500 negara.

18. Zahidi berjaya memerangi menfitnah dengan menfitnah Veveonah.

19. Saifuddin berjaya menggantikan JASA kepada JKOM.

20. Shahruddin, Fadillah, Ikhmal Hisham, Mah Hang Soon, Muslimin, Lim Ban Hong, Abd. Rahim, Mohd Shahar, Mustapa, Arthur Joseph Kurup, Mohd Redzuan, Mastura, Eddin Syazlee Shith, Maximus Johnity Ongkili, Hanifah Hajar, Ismail Abd Mutalib, Ahmad Masrizal, Saravanan, Awang Hashim, Wee Ka Siong, Hasbi Habibollah, Mansor Othman, Ali Anak Biju, Dr Ismail Mohamed Said, Jonathan Yassin, Dr Noor Azmi Ghazali, Aaron Ago Dagang, Dr Ronald Kiandee, Che Abdullah Mat Nawi, Dr Abd Latiff Hj Ahmad, Abdul Rahman Mohamad, Henry Sum Agong, Kamaruddin Jaffar, Rosol Wahid, Ahmad Amzad Hashim, Dr Wan Junaidi Tuanku Jaafar, Mas Ermieyati Samsudin, Wee Jeck Seng, Willie anak Mongin, Nancy Shukri, Dr. Jeffrey G. Kitingan, Halimah Mohamed Sadique, Tiong King Sing, Reezal Merican berjaya menjalankan tugas sebagai anggota kabinet halimunan.

Tahniah & syabas untuk anda semua.
Semoga tidak ketemu lagi. 😌


 

juhan

Active+ Member
Messages
4,592
Joined
Mar 30, 2010
Messages
4,592
Reaction score
841
Points
81
Tulis lah apa2 pun, mejoriti umat islam mmg tolak ph. Silap2 selangor pun ph kalah
 

Luke

Super Active Member
Messages
6,695
Joined
Sep 20, 2007
Messages
6,695
Reaction score
883
Points
121
Lepas ni.. kita tgk geng pembekap pn ni main isu perkauman pulak.. hahaha


Keluaq balik la.. nama adib. Pemandu mabuk.. ruu355.. kilang arak.. sjkc... Komunih.. standby gais..

Diaorg dah siap dah tu. Hahaha

Berapa bulan kerajaan melayu isele ni? 18 bulan je? Kahkahkahkah

Sekurang kurangnya di akhir kuasa dia sempat tersedar dan ingin berubah daripada menjadi rakan subahat kleptokrat yg keji lagi hina dan tercela. Wlaupun partinya tak ada cop Islam bagai.. hanya perwatakan saja berbekalkan doa harian melalui media kerajaan.Semoga diampunkan segala dosa beliau dan dosa kita semua.

IMG_20210816_173948.jpg
 

miehensem

Legendary Member
Messages
16,213
Joined
Dec 22, 2007
Messages
16,213
Reaction score
1,790
Points
191
Sekurang kurangnya di akhir kuasa dia sempat tersedar dan ingin berubah daripada menjadi rakan subahat kleptokrat yg keji lagi hina dan tercela. Wlaupun partinya tak ada cop Islam bagai.. hanya perwatakan saja berbekalkan doa harian melalui media kerajaan.Semoga diampunkan segala dosa beliau dan dosa kita semua.

IMG_20210816_173948.jpg
Barangkali ex pm kita terlupa. Haha
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register