kemalangan di highway ke 'asian bridge'.

CG Sponsors




kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
kuala baram, miri........

pagi tadi aku jenjalan. jumpa pulak ngan satu accident. menurut

apa yg org cakap (yg awal dari aku sampai), mamat nih naik moto

nak masuk simpang dan dilanggar sebuah keta wira......

ni ada gamba yg sempat aku amik. mintak maaf la pasal kualiti

gamba tak bagus. amik pakai henpon.......:D


keta yg langgat moto tue.....


gamba moto yg jadi tomo......


mamat yg kena langgar


aku rasa tulang paha mamat tue patah

aku tak amik lagi gamba pasal ada darah kat tempat tue.....

aku takut nengok darah......:((

ok.......berita utk awal pagi nih.....:D
 
Sponsored Post

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
memandangkan hari nih hari rabu........

amik la nomo moto tue.....

kasi pau, perm, straight.......

mana tau, boley kena......
 

saxsor

Super Active Member
Joined
May 25, 2009
Messages
8,464
Reaction score
34
Points
70
aku dok expect nampak gambar kepala putus ker...otak terburai ker...rupanya kasut jer putus...ok la tu...mamat tu selamat..alhamdulillah...
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
aku dok expect nampak gambar kepala putus ker...otak terburai ker...rupanya kasut jer putus...ok la tu...mamat tu selamat..alhamdulillah...
kalo gamba camtue, aku tak tarok sini.....:))

section seram kan ada........:D
 

BasicCX

Super Active Member
Joined
Sep 8, 2008
Messages
6,223
Reaction score
172
Points
73
Kaki patah..alhamdulillah masih selamat.
 

podgie

Active+ Member
Joined
Jun 23, 2008
Messages
4,245
Reaction score
1
Points
30
peh cm patah je tulang peha bdk tu
 

Cuppy Cakes

Legendary Member
Joined
Sep 16, 2008
Messages
12,140
Reaction score
35
Points
120
enchik tiger sudah jd reporter bergerak ni...:p
 

Cuppy Cakes

Legendary Member
Joined
Sep 16, 2008
Messages
12,140
Reaction score
35
Points
120
apasal kete tu teruk gile tp motor tu ensem lg.....

motor tu buat pakai titanium ke hape enchik tiger? :p
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
apasal kete tu teruk gile tp motor tu ensem lg.....

motor tu buat pakai titanium ke hape enchik tiger? :p
aku rasa mamat tue yg jadi 'tukul' keta tue......
 
Sponsored Post
Top
Log in Register