BTC USD 56,438.8 Gold USD 1,764.39
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kelonggaran rentas negeri tak lama lagi - Khairy

pelitaminyak

Super Active Member
Messages
5,599
Joined
Aug 13, 2008
Messages
5,599
Reaction score
1,592
Points
151
Ye btul..setuju.. awl2 ni mmg susah..polis merata check sop.. tp lame2 bila covid ni dah kurang.. baru diaorg ok skit..
Cuma lepas setahun pun, kalau antivaksin kena covid memang teruk le
 
Sponsored Post

Lisasurirumah123

Fun Poster
Messages
125
Joined
Jul 4, 2016
Messages
125
Reaction score
0
Points
10
apa kebaikan petronas itu kakak?
ohhh dia mintak sembang pasal petronas lak hahaha,,
dia macam ni, selalu guna petronas sebab guna app setelnya aje,,
boleh topup ewallet lepas tu bayar minyak guna tu je terus isi mnyak dah tak yah pegi kaunter dah,,
lagi 1, baru2 ni ade buat contest https://www.mymesra.com.my/bm/mesra-visa-kasih-bonanza
dah boleh rentas negeri ni lagi senang lah nak spent tu
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,128
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,128
Reaction score
641
Points
81
Cuma lepas setahun pun, kalau antivaksin kena covid memang teruk le
Mmg nasib2 la..ade antivaxx yg imune dia kuat.. kena stage 1,2 je.. badan sihat, hari2 bersenam.. ade nasib xbaik mmg kena icu kejap je..
 

anbusan

Super Active Member
Messages
8,363
Joined
Jan 22, 2006
Messages
8,363
Reaction score
304
Points
91
mggu depan la baru nak plan balik2 haha
 

pelitaminyak

Super Active Member
Messages
5,599
Joined
Aug 13, 2008
Messages
5,599
Reaction score
1,592
Points
151
Ipoh jem semalam.... Entah mana dtgnya tak pernah2 highway boleh jem
 

Niyang

CG Top Poster Club
Messages
42,538
Joined
May 13, 2009
Messages
42,538
Reaction score
1,501
Points
201
siap sedia pakai pampers dewasa... kot RNR full... sangkut jem.... mujur kawe ride jerk... ngeh3
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,128
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,128
Reaction score
641
Points
81
siap sedia pakai pampers dewasa... kot RNR full... sangkut jem.... mujur kawe ride jerk... ngeh3
Mcm mane la pkai pampers dewasa.. kalau kencing rase mcm kencing dlm seluar je nanti.. 🤭
 

Niyang

CG Top Poster Club
Messages
42,538
Joined
May 13, 2009
Messages
42,538
Reaction score
1,501
Points
201
Mcm mane la pkai pampers dewasa.. kalau kencing rase mcm kencing dlm seluar je nanti.. 🤭
kalo x pakai pun nanti kencing dlm suar gak... kekekke
 
Sponsored Post
Top
Log in Register