BTC USD 40,165.8 Gold USD 1,801.73
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai Keliru...

iswaraburuk

Legendary Member
Joined
Sep 11, 2009
Messages
10,539
Reaction score
73
Points
120
alaa lelaki leh wat 4 umah kan...ko wat la 2 umah sekali jalan..jimat skit hahahaha
 
Sponsored Post

alif

Fun Poster
Joined
Aug 17, 2010
Messages
464
Reaction score
0
Points
10
hehe asenye btter stay dgn yg prtame....da koje yg bleh tahan dgn prgai dia n konpom takde laki lain yg nak...dia dok mara segala tp lam hati msti dia sygkan ko bro..klu tak,tak kan brtahan smpai 7thun...da masing2 knal hati budi n kne trima la dia cmtuh...pelan2 ubah sikap dia...tak smestinye dia akan brtrusan cmtu...bab awek no 2 ko tuh aku bukan nak cucuk ke pe tp, salu pmpuan yg brlembut,ade rupe cmnih yg laki salu dok nak tackle..hehehe...silap2 ade yg care dgn dia,da jatuh hati...nayeeee.....tp pape pn pikir la botoi2 what's da best to suite wif u...yang long term pnye...:D:D:D
 

bintangtimor

Active Member
Joined
Jun 11, 2010
Messages
1,509
Reaction score
2
Points
30
pilih lah yg menenangkan ko bro.. :)
yg pegang pada agama itu satu kemestian.. :D

aku sure klo ko orng yg baik & ko pilih orang yg pegang pada agama ko akan bahagia..insyaAllah..

tpi klo ko orng yg x baik & ko pilih orang yg pegang pada agama..moga2 ko bahagia jugak..
 

pandera

Fun Poster
Joined
Jan 3, 2006
Messages
373
Reaction score
7
Points
15
semayang istiharah..mintak petunjuk.dari ALLAH....mana satu nak pilih..
kalau mampu dua2 ko nikah per ada hal...
amacam ada bran..
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
apa da baru kapel dah tengking2 maki2.tggalkan je.amik yg no 2 tu.kena ingat bahwa perempuan tu tuk jadi isteri.
 

fine net

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 5, 2007
Messages
43,404
Reaction score
339
Points
136
pass kt aku satu.....mane2 x kisah....
 

cekmeksu11

Active Member
Joined
May 21, 2008
Messages
2,451
Reaction score
8
Points
25
apa da baru kapel dah tengking2 maki2.tggalkan je.amik yg no 2 tu.kena ingat bahwa perempuan tu tuk jadi isteri.

aku pk mnda y sama....

klu dh kawen nti??? :-?:-?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register