Kelebihan merokok...(KELEBIHAN SEBENAR!)

CG Sponsors




ROKOK YG ANDA HISAP @ BELI...


  • Total voters
    0

srikandi_syahid

Active Member
Joined
Oct 22, 2009
Messages
1,052
Reaction score
6
Points
25
Salam & Hi 2 all CGrian...:)
Pagi nie d pejabat sy kdengaran org bising2 cz knaikan harga rokok...:mad:
so..sempena knaikan harga rokok pekata kita berbincang ttg rokok..:D
Harga rokok da naik byk kali dlm tempoh 5thun nie...
Dpd kalangan kita ade yg berbelanja RM100 sbulan utk rokok kini sudah mencecah RM 250 sebulan...:-?#:-S
Hebat sgt ke rokok nie...hingga teman sepejabat sy kte ia bgaikan udara plu utk trus idup...
so pekata kita kongsi klebihan mrokok dcni...:-?:-?

Sambil kite berbincang sy nk wat bancian le akn rokok yg anda isap...:)cgrock
 
Last edited:
Sponsored Post

nazree4658

Fun Poster
Joined
May 11, 2009
Messages
519
Reaction score
0
Points
10
kelebihan rokok adalah ketinggian nya

nak tahu kenape,


sebab asap yang dihembus naik tinggi, orang yg xisap rokok xdapat buat cam tu..itulah ketinggian rokok :(:)(:)((
 

amirrash

Active+ Member
Joined
May 27, 2008
Messages
2,842
Reaction score
10
Points
25
hisap rokok rasa hensem.

ehh cik adik srikandi syahid (tgk nama pun dah gerun) berselindung disebalik tabir nampak. hehe..
 

keropokgotel

Fun Poster
Joined
Oct 25, 2007
Messages
128
Reaction score
1
Points
15
Kelebihan rokok lagi adalah puting rokok, habis je merokok puting tu pulak selitlah mana-mana tempat yang kita suka atau benamkan dalam tanah-tanah pasu bunga yang berhampiran dengan kita.
 

LuvHoneY

Super Active Member
Joined
May 24, 2008
Messages
6,787
Reaction score
39
Points
70

bak kata ayahku merokok mdatangkan ilham...:)):p
x kisah la bape pun harga..owg ramai tetap beli gak..:D



ps:Ceq x suka owg merokok..nk membakor jauh2...:p:p:p
 

Beruh Sabuk

Fun Poster
Joined
Dec 12, 2009
Messages
454
Reaction score
0
Points
10
kelebihan merokok adalah..................
...............sadap lh.nmpak macho kot.
:D
 

shamkaya87

Active+ Member
Joined
Dec 6, 2008
Messages
2,961
Reaction score
10
Points
25
isap rokok mcm kita isap oksigen gak..:D:D:)):)):))
 

maliq7776

Super Active Member
Joined
Mar 8, 2008
Messages
7,835
Reaction score
72
Points
75
tt..eja suria tu salah...yg betul nye surya...sebab aku suke surya 1.5..1.8 tak best sgt tembakau..

aku tak kisah sebab takde effect pun..kah kah kah
 
Sponsored Post
Top
Log in Register