Kelas Nasi Ayam RM100

Recommended Brokers


Sponsored Post

AzahirZolkepli

Junior Member
Joined
Apr 6, 2014
Messages
95
Reaction score
3
Points
0
[[Latest Update]]

Lokasi kat Shah Alam tu x jadi pulak atas sebab2 peribadi..


Kalau ada sape2 yg ada lokasi.. boleh wassap aku.. kita belajar pakai oven pun ok dah
 

userun

Super Active Member
Joined
Mar 16, 2009
Messages
6,291
Reaction score
61
Points
48
aku belajar kelas buat roti + nasi arab mandy rm40 je bos..
 

AzahirZolkepli

Junior Member
Joined
Apr 6, 2014
Messages
95
Reaction score
3
Points
0
aku belajar kelas buat roti + nasi arab mandy rm40 je bos..
sy charge rm100 tu igtkan dah murah dah.. hahaha..

sy niat nak kongsi ilmu je.. bukanlah niat nak mengajar secara professional..

lgpun yg sy kongsi ni ilmu sy gabungkan resepi dari 3 tmpat berlainan.. kalau hari ni, nak belajar dari 3-3 tmpat tu, kena habiskan rm850.. kemudian sy modified pulak bagi senang nak buat..

serius ingat rm100 tu dah murah dah..
 

AzahirZolkepli

Junior Member
Joined
Apr 6, 2014
Messages
95
Reaction score
3
Points
0
Belanja skit gambar nasi ayam.. Ada 2 versi.. ayam hainan panggang ngn ayam hainan rebus..











gambar yg kat bawah tu sy bakar ayam tak letaj pewarna merah.. kicap yg lumur kat ayam tu pun ada campur madu.. tu yg gelap sikit..

btw.. Kalau ada yg nak beli ebook pun boleh.. whatsapp saya utk sy bg preview..

http://wasap.my/60164446110
 

cre8tive

Legendary Member
Joined
Oct 14, 2008
Messages
17,128
Reaction score
600
Points
113
Belanja skit gambar nasi ayam.. Ada 2 versi.. ayam hainan panggang ngn ayam hainan rebus..











gambar yg kat bawah tu sy bakar ayam tak letaj pewarna merah.. kicap yg lumur kat ayam tu pun ada campur madu.. tu yg gelap sikit..

btw.. Kalau ada yg nak beli ebook pun boleh.. whatsapp saya utk sy bg preview..

http://wasap.my/60164446110
Tuan..satgi saya wasap nak sembang sembang..:D
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
50,153
Reaction score
1,422
Points
168
Location
www.kedaifirdaus.com
Belanja skit gambar nasi ayam.. Ada 2 versi.. ayam hainan panggang ngn ayam hainan rebus..











gambar yg kat bawah tu sy bakar ayam tak letaj pewarna merah.. kicap yg lumur kat ayam tu pun ada campur madu.. tu yg gelap sikit..

btw.. Kalau ada yg nak beli ebook pun boleh.. whatsapp saya utk sy bg preview..

http://wasap.my/60164446110
ayam pun nampak best:)cgrock:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post
Top
Log in Register