BTC USD 64,936.6 Gold USD 1,785.17
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai Kelantan dari pandangan anak kelantan sendiri....

Sponsored Post

EncikEx

Legendary Member
Joined
Mar 21, 2007
Messages
12,104
Reaction score
159
Points
123
I'm proud to be a Kelantanese...
hidup Islam
hidup Tok Guru !!!
 

CL's

Legendary Member
Paid Membership
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,094
Reaction score
246
Points
128
jap lagi ada la yg provoke kat thread nie....
tak caye tunggu jer....
sbb kat CG nie takleh citer pasal kenegerian nie...
lagi2 pasal klate nie....
:D:D:D:">:">:">
 

PinguSpy

Super Active Member
Joined
Jan 15, 2007
Messages
8,141
Reaction score
114
Points
73
jap lagi ada la yg provoke kat thread nie....
tak caye tunggu jer....
sbb kat CG nie takleh citer pasal kenegerian nie...
lagi2 pasal klate nie....
:D:D:D:">:">:">

aku takan provok pun bro.. sebab aku dah cukup menyampah dah.. :"> :eek:

yeah!! Kelantan = Terbaik!!! Makanan murah... baju rare2 murah dkt golok.. tu je yg aku suka pasal kelate
 

emoney

Super Active Member
Joined
Feb 13, 2007
Messages
8,574
Reaction score
86
Points
70
aku takan provok pun bro.. sebab aku dah cukup menyampah dah.. :"> :eek:

yeah!! Kelantan = Terbaik!!! Makanan murah... baju rare2 murah dkt golok.. tu je yg aku suka pasal kelate

Hujan emas negeri orang...

Baik lagi negeri sendiri...:)cgrock
 

jsix

Fun Poster
Joined
Apr 7, 2008
Messages
300
Reaction score
2
Points
15
aku takan provok pun bro.. sebab aku dah cukup menyampah dah.. :"> :eek:

yeah!! Kelantan = Terbaik!!! Makanan murah... baju rare2 murah dkt golok.. tu je yg aku suka pasal kelate

kt kota baru aku makan mahal gak,nasi berlauk(ikan masak lemak) rege rm4.50 sama cam kl ,kedai mana yg murah tu??
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register