(Games) Kelab Nintendo 3DS XL

Recommended Brokers


Sponsored Post

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,667
Reaction score
8,193
Points
716
ades
ceq last guna takat nintendo game boy je :-S :">

 

302

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2009
Messages
10,838
Reaction score
64
Points
125
ades
ceq last guna takat nintendo game boy je :-S :">

aku sekarang main gameboy advance install dlm hp je, aku guna emulator MYBOY..pastu install EMULATION SHADER supaye graphic jadi sebijik mcm main kt gameboy advance yg betul
 

al5911

Active Member
Joined
Mar 13, 2012
Messages
2,098
Reaction score
3
Points
25
Sapa yg dah beli yg dah siap mod? Kedai mn ada jual unit yg siap2 modded? Nak mod sendiri xde masa....lg pun nmpak mcm rumit jer....risau brick jer....:D
 

afshaman

Active+ Member
Joined
Nov 8, 2013
Messages
2,584
Reaction score
104
Points
33
Sapa yg dah beli yg dah siap mod? Kedai mn ada jual unit yg siap2 modded? Nak mod sendiri xde masa....lg pun nmpak mcm rumit jer....risau brick jer....:D
beli yg tak mod pun takpe bos...beli je kad R4i yg baru...boleh pakai...rm95 kalau tak silap ada jual kat lelong...plug and play...anak buah kawan ada guna kad tu...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register