BTC USD 43,545.8 Gold USD 1,749.73
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kelab bola sepak kalah 55-0

Sponsored Post

kerunai

CG Top Poster Club
Joined
Sep 2, 2007
Messages
25,023
Reaction score
68
Points
120
pergh terbaek dari ladang
 

matalim

Legendary Member
Joined
Jan 7, 2007
Messages
15,795
Reaction score
58
Points
120
bila lagi tim ni main? ada live kat astro dak?:D

kalau tim Malaysia main liga ni mesti jadi juara kot. buleh buat sejarah beb... MALAYSIA JUARA LIGA DI ENGLAND:D
 

Zulkarnine

Super Active Member
Joined
May 30, 2007
Messages
7,621
Reaction score
163
Points
83
kalau ada live kat astro lagi best..sekali sekala nk gak tgk permainan bola yg kelakar mcm ni...patut masuk section lawak thread ni..
 

Staffstatic

Active Member
Joined
Jul 17, 2009
Messages
2,277
Reaction score
40
Points
30
adesss mna la dia dapat pemain mcm ni
klu bg lawan pasukan wanita pon blum tentu mng lg ni hahaha
 

Staffstatic

Active Member
Joined
Jul 17, 2009
Messages
2,277
Reaction score
40
Points
30
adesss mna la dia dapat pemain mcm ni
klu bg lawan pasukan wanita pon blum tentu mng lg ni hahaha
 

arejeep01

Active Member
Joined
May 6, 2010
Messages
1,313
Reaction score
38
Points
30
ooooo ni sebab utamanya ni pasal goalkeeper dia bengang laa tak dapat jadi striker..tu yang dia dendam..malas nak save..bior jer bola tu masuk..hahahahahha
 

ykenobi

Super Active Member
Joined
Nov 19, 2008
Messages
6,422
Reaction score
14
Points
65
bila lagi tim ni main? ada live kat astro dak?:D

kalau tim Malaysia main liga ni mesti jadi juara kot. buleh buat sejarah beb... MALAYSIA JUARA LIGA DI ENGLAND:D

hahaha i like this statement..
anta la budak2 harimau muda main kt sane..
kompem blom tentu derang bole bolos byk tuh..
tak kisah laa janji liga england..
kire hebat gak main kt oversea..
hahahaha...:)cgrock
 

GASTER123

Legendary Member
Joined
May 6, 2008
Messages
15,829
Reaction score
448
Points
131
makkk aiiii 55-0 :eek::eek: .. purata seminit suku satu gol .. diorang ni kaki bangku ke .. ataupun liga satu kita point cam basketball ??:-?

main la 6-2-2..baru kurang gol..klu gol gak main 8-1-1..:eek:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register