BTC USD 56,969.1 Gold USD 1,770.98
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kekurangan Pekerja Jejas Operasi Restoran Nasi Kandar

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,583
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,583
Reaction score
16,558
Points
2,376
RESTORAN NASI KANDAR | Kekurangan Pekerja Jejas Operasi

Kekurangan pekerja terutamanya warga asing ketika ini menyukarkan 200 pengusaha restoran nasi kandar di Pulau Pinang meneruskan operasi mereka.

 
Sponsored Post

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,786
Top Poster #5
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,786
Reaction score
22,055
Points
1,671
Mana ada pekeja asing kurang, ramai je.

Cuma yg lama keje sini pandai dah, xnak jd kuli skang, sume nak bisnes sdri
 

g-man

Super Active Member
Messages
6,084
Joined
Jan 16, 2011
Messages
6,084
Reaction score
976
Points
121
Elok je tgk operasi, cuma ade yg tak brani buka utk dine in...
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,583
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,583
Reaction score
16,558
Points
2,376
Mana ada pekeja asing kurang, ramai je.

Cuma yg lama keje sini pandai dah, xnak jd kuli skang, sume nak bisnes sdri

Betul
Ramai dah Indon/Bangla jadi tokey tukang rumah sekarang
 

akecema

CG Top Poster Club
Messages
23,893
Paid Membership
Joined
Jan 26, 2007
Messages
23,893
Reaction score
3,018
Points
206
Mana ada pekeja asing kurang, ramai je.

Cuma yg lama keje sini pandai dah, xnak jd kuli skang, sume nak bisnes sdri
Diorg india mari bang
Kan india masih kena lock sebab delta
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Messages
95,244
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
95,244
Reaction score
15,431
Points
1,906
Diorg india mari bang
Kan india masih kena lock sebab delta

kan kerajaan baru ni umum buka sempadan utk tujuan pekerja asing masuk
tapi menteri sumber manusia tgh concentrate pekerja ladang dulu masuk

tu yg restoran kedai makan tgh berbunyi nakkan pekerja asing masuk utk diorang
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,583
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,583
Reaction score
16,558
Points
2,376
kan kerajaan baru ni umum buka sempadan utk tujuan pekerja asing masuk
tapi menteri sumber manusia tgh concentrate pekerja ladang dulu masuk

tu yg restoran kedai makan tgh berbunyi nakkan pekerja asing masuk utk diorang

Sektor perladangan
Selalunya Indon ramai
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Messages
52,463
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
52,463
Reaction score
1,783
Points
596
Yang betui mamak nasi kandar susah nak dapat pekerja sebab rakyat sini banyak tak mau keja kat restoran tue lani restoran yang femes terpaksa panggil rela warga asing mai keja
 

lau_kau

Legendary Member
Messages
16,644
Joined
Aug 2, 2007
Messages
16,644
Reaction score
2,747
Points
201
Yang betui mamak nasi kandar susah nak dapat pekerja sebab rakyat sini banyak tak mau keja kat restoran tue lani restoran yang femes terpaksa panggil rela warga asing mai keja
Payah reja ngn mamak nie semua dia catu
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register