KekeJaman Israel

CG Sponsors




Manakah yg lebih Jahat???


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

QualityTrader

Fun Poster
Joined
Oct 14, 2008
Messages
448
Reaction score
62
Points
20
Salam
Klu dah ade thread ni sry astrok je la....ana pun dah puas kene astrok aje nih..dah jenuh:):)

meh kite same2 tgk kekejaman israel nih supaya semangat utk mempertahankan islam terus membara dlm kalangan kita semua..


Palestin: Sejarah Yang Dilupakan Oleh Pemimpin Arab !

Kondisi di bumi Palestin khasnya di wilayah Ghazzah makin meruncing. Lebih 400 umat Islam terkorban dan 2000 tercedera. Ratusan rumah musnah dan hampir 10 buah masjid dibantai teruk. Saat inilah Allah menzahirkan secara terang-terangan golongan Munafiq sebagaimana Allah menzahirkannya kepada Rasulullah ketika Islam dipukul hebat. Perhitungan antara saudara seAqidah dengan musuh yang membantai Islam tidak ada lagi dalam kotak fikiran golongan Sosialis, Nasionalis dan Sekular yang berselindung dengan nama-nama Islam ini. Mereka benar-benar menjadi Munafiqin dan Murtaddin. Itulah Mahmud Abbas, Husni Mubarak, seluruh pemimpin-pemimpin Arab yang mengelilingi Palestin dan pemimpin umat Islam seluruh dunia kecuali mereka yang masih mempunyai nilai ukhwah Islamiyyah. Sebahagian besar mereka telah menjadi musuh Allah, musuh Islam dan musuh ummah.

Peranan Khalifah Uthmaniyyah Dalam Isu Palestin:

Lupakah mereka bagaimana sikap Sultan Abdul Hamid II yang merupakan salah seorang khalifah bagi kerajaan Islam Turki Uthmaniyyah sebelum keruntuhannya menghadapi isu Palestin ? Turki Uthmaniyyah mempunyai seramai 8 orang Sultan dan 29 pemerintah yang mengguna gelaran Khalifah dengan pemerintahan yang begitu lama masanya iaitu selama 636 tahun bermula 1288 M sehinggalah 03 Mac 1924. Antara yang paling teruk ditekan oleh badai gerakan Freemasonry, Zionisme dan Barat ialah Sultan Abdul Hamid, khalifah ke 27 dalam pemerintahan tersebut. Beberapa kali beliau didesak agar menyerahkan bumi Palestin kepada bangsa Yahudi yang ketika itu bertebaran dipelbagai Negara kerana dihalau. Inilah sikap bangsa Yahudi sehingga Rasulullah mengahalau mereka ke Khaibar dan sebahagian mereka dibunuh. Penipu, pengkhinat, zalim, menjalankan riba’, menindas itu kelebihan mereka. Apabila berada di Negara-negara Eropah, pemimpin-pemimpin Kristian sendiri menghalau mereka dek kerana sikap buruk mereka.

Ketika Theodore Hertzel yang merupakan Ketua Pertubuhan Zionisme Antarabangsa dan anggota tertinggi Freemasonry bertemu Sultan Abdul Hamid II memohon agar diberikan sedikit tanah Palestin kepada bangsa Yahudi untuk menubuhkan Negara, lihatlah apa jawatan Sultan Abdul Hamid :

“Palestin bukan milikku, bukan milik bangsa Turki,tetapi milik bangsa Arab.Baitul Maqdis pula bukan milik bangsa Arab,tetapi milik umat Islam seluruhnya.Aku tidak akan sekali-kali menyerahkan bumi Palestin walaupun sejengkal setelah bangsaku berjihad bermati-matian mempertahankan dan menyuburkan tanahnya dengan darah-darah mereka.Simpanlah wang kamu yang berjuta itu,kerana sekiranya suatu hari nanti Khalifah Islamiyyah tumbang,kamu boleh mengambilnya tanpa sebarang wang tukaran.

Adapun,sekiranya aku masih hidup,aku lebih rela diriku dicincang daripada melihat bumi Palestin dikeluarkan dari Daulah Islamiyyah dan perkara itu selama-lamanya tidak akan berlaku.Adakah kami akan membenarkan diri ( wilayah-wilayah takluk Turki ) kami ini dipisah-pisahkan sedangkan kami masih hidup ? “

Inilah jawapan tegas Sultan Abdul Hamid yang sempat memerintah bermula 1876 – 1909 disaat-saat getir kejatuhan kerajaan Uthmaniyyah. Soalnya, adakah Sultan Abdul Hamid tidak ditawarkan kebendaan sebagaimana pemimpin –pemimpin Arab hari ini ditawarkan kebendaan dan jaminan keselamatan oleh Amerika dan Israel ?

Theodore Hertzel yang juga pencetus idea penubuhan Negara Yahudi telah menawarkan kepada Sultan Abdul Hamid II tawaran berikut jika memberikan sedikit tanah Palestin untuk bangsa Yahudi. Ketika itu Palestin adalah wilayah Islam dibawah Turki Uthmaniyyah. Antara tawarannya:

1) Menjelaskan semua hutang Kerajaan Turki Uthmaniyyah.

2) Membangun dan menggiatkan aktiviti perdagangan dan perindustrian untuk Turki.

3) Menyedia pelbagai kemudahan pengangkutan dengan membina jalan keretapi dan kapal laut.

4) Membina sebuah universiti yang dilengkapi kemudahan moden.

5) Menggunakan 100% akhbar untuk mempertahankan sultan bagi menghadapi kuasa Barat.

6) Hadiah wang sebanyak 100 juta nilai emas kepada baginda.

Jika inilah kebendaan yang pemimpin-pemimpin Arab dan umat Islam inginkan, lihatlah betapa besarnya Sultan Abdul Hamid II pernah ditawar. Namun, dihadapannya adalah maruah ummah, maruah saudara seAqidah, pertanyaan Allah di Yaumil Mahsyar sebagai khalifah dan harapan ummah, lalu kebendaan ini ditolak.

Pemimpin Arab dan Umat Islam Takut Hilang Kekuasaan.

Na’uzubillah. Lihatlah pengorbanan Sultan Abdul Hamid II. Ketegasan beliau mempertahankan Islam dalam pemerintahan dan tegas dalam isu Palestin membuatkan beliau sampai digulingkan dan dihalau keluar dari istana khalifah oleh gerakan Freemasonry yang dibelakangnya pelbagai jenis musuh Allah. 4 anggota Freemasonry tersebut adalah Imanuel Qarh Sou, Aram, As’ad Tubtoni dan ‘Arif Hikmat.

Tidak ada otakkah wahai pemimpin umat Islam hari ini melihat ketegasan Sultan Abdul Hamid II. Islam dan ummahnya didahulukan daripada perut. Ya, kalian benar-benar musuh Allah, musuh Islam dan musuh ummahnya. Anak-anak Palestin yang terkorban, ibu-ibu yang dibelah perut dan diterajang serta orang-orang tua yang tidak berdaya di Palestin ini akan mengheret kalian dihadapan Allah nanti.
















p/s sesape ade gambar2/video2 kekejaman israel...silakan attach gambar/video kat sini

Kita jauh dari peperangan yang melanda di Asia Barat... tetapi, hati meronta-ronta mengenangkan saudara-saudara kita di sana. Mungkin ada yang berkata "Kalau lah aku ada sebuah jet pejuang, akan ku bedil kafirun Yahudi". Mungkin ada yang berkata "Kalaulah aku ada magik, akan ku hapuskan rejim zionis satu persatu" Dan bermacam-macam lagi, ramai yang mengharapkan kemenangan Islam.

PELIK TAPI BENAR!!!!!! Tuan-tuan..Dengan izin Allah dan dengan penuh keyakinan dan keimanan, saya mohon tuan tuan berdoa kepada Allah memohon bantuan.

Mari kita bertafakur, Dengan penuh keyakinan, fahami terjemahan dan maksud surah Al-Fil.... Bacakan surah tersebut dibibir dengan hati mengingati peristiwa kehancuran tentera bergajah.

Surah Al-fil

Bis Millah hir Rahma nir Rahim

1. A'lam tara kay fa fa'ala rabbuka bi as-habil-fil

2. Alam ya'jal kaydahum fi tadlil

3. Wa arsala alayhim tayran ababil

4. Tarmihim bi hijaratim min sijjil

5. Fa ja'ala hum ka asfim ma'kul

Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani

1. Tidakkah engkau mengetahui bagaimana Tuhanmu telah melakukan kepada angkatan tentera (yang dipimpin oleh pembawa) Gajah, (yang hendak meruntuhkan Ka'bah)?

2. Bukankah Tuhanmu telah menjadikan rancangan jahat mereka dalam keadaan yang merugi dan memusnahkan mereka?

3. Dan Dia telah menghantarkan kepada mereka (rombongan) burung berpasuk-pasuk,

4. Yang melontar mereka dengan batu-batu dari sejenis tanah yang dibakar keras,

5. Lalu Dia menjadikan mereka hancur berkecai seperti daun-daun kayu yang dimakan ulat.

KEMUDIAN BERDOALAH BEGINI:-

"Ya Allah, sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah........ turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Lubnan dan Palestin, hancurkanlah rejim zionis......... amin...." (kemudian dibaca surah Al Fil sambil membayangkan kehancuran tentera Yahudi - mereka akan dihancurkan dengan izin Allah swt)

Lipatgandakan doa ini.
Selepas anda membuat apa yang saya anjurkan, Sila lipat gandakan doa ini, hantar kepada 7 orang rakan anda yang lain.


Maka 7X7X7X7X7X7X7=823453 orang akan berbuat perkara yang sama, kemudian 823453X7 = 5.8 juta orang......... InsyaAllah ..........

sesungguhnya Allah maha pemurah lagi mengasihani, mendengar doa kita. Adalah dialu-alukan kepada sesiapa yang berinisiatif menterjemahkan dalam bahasa Inggeris untuk dihantar kepada saudara2 Islam di serata pelusuk dunia.
 
Last edited:
Sponsored Post

shane

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,015
Reaction score
209
Points
133
Cukupkah kita sekadar membenci Israel? Apa tindakan2 yg patut di ambil UN, negara2 Arab, OIC & kita sebagai seorang Islam. Aku nampak pembelaan ala kadar sebab perpecahan Islam samada kepada Sunni atau Syiah sebagai penghalang besar. Kita nak boikot coca cola pun tak dapat sambutan, camana nak ambil tindakan lebih drastik???? Sama2 kita pikirkan.
 

EncikEx

Legendary Member
Joined
Mar 21, 2007
Messages
12,047
Reaction score
95
Points
120
biadap sungguh !!!!!!!!
laknatullah !!!!!!!!
 

lanbai

Super Active Member
Joined
Feb 26, 2008
Messages
8,041
Reaction score
5
Points
70
jd bila lg nk smbr salam dorg ni..
huuhuuu
diam2 jer ker
:-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register