BTC USD 23,632.0 Gold USD 1,790.85
Time now: Jun 1, 12:00 AM

kekasih ku seru

kekasihku seru bpe bintang korang nk bagi


  • Total voters
    0

cinderella

Active+ Member
Messages
4,553
Joined
Aug 21, 2008
Messages
4,553
Reaction score
13
Points
25
ni citer melayu pertama yang aku tgk rase seram..gamba pun cantik..syabas kabir bhatia.aku xpenah miss nk tgk,suke umi aida dlm citer ni.ade x sesape yang suke tgk citer ni??ape pendapat korang??:)cgrock :)cgrock
 
Sponsored Post

irsaffy

CG Top Poster Club
gem
Messages
42,957
Joined
May 13, 2007
Messages
42,957
Reaction score
268
Points
131
xsempat nk layan citer ni..biasa follow gak citer2 seram TV3 ni..:D:D:D
 

adioz88

Super Active Member
Messages
6,659
Joined
Jun 15, 2008
Messages
6,659
Reaction score
12
Points
65
heroin tu muka macam lecturer praktikal aku
hehe
 

cinderella

Active+ Member
Messages
4,553
Joined
Aug 21, 2008
Messages
4,553
Reaction score
13
Points
25
Sinopsis Kekasihku Seru
Emelda Rosmila memainkan peranan sebagai Marisa merupakan graduan dalam bidang sains dan ingin melanjutkan pelajaran dalam bidang kedoktoran. Misteri bermula setelah Marisa mengetahui bahawa beliau adalah seorang anak angkat, keinginan untuk mengenali keluarga asal membawa Marisa ke alam penuh mistik dan pelik.

Marisa bertemu dengan pasangan adik beradik Mas Suri (Umi Aida), Mas Ayu (Kuza) dan Mas Lela (Rose Iskandar). Dia merasakan bahawa salah seorang daripada mereka merupakan ibunya Mas Suri seorang yang tegas dan jarang sekali berperasaan sensitif, bertanggungjawab untuk menjaga Mas Ayu daripada gangguan Waris. Siapakah Waris?

Waris yang dilakonkan oleh Hairi Othman telah hidup di dalam keadaan ‘limbo’ selama 100 tahun. Untuk memastikan hayatnya berpanjangan, Waris memerlukan seorang kekasih dari keturunan Mas Ayu. Selama ini keturunan Mas Ayu cuba menghalang gangguan Waris dengan tidak membenarkan anak-anak perempuan mereka untuk berkahwin.

Mas Ayu pula kini katatonik yang tidak mampu bergerak atau berkata-kata. Waris cuba mempertaruhkan Mas Ayu demi kepentingannya namun dalam masa yang sama dia tidak dibenarkan hidup oleh Mas Suri yang mahu mengawal kuasa Waris.

Sementara itu, Fizz Fairuz melakonkan watak Rashad, bekerja sebagai pensyarah di sebuah universiti tempatan. Beliau telah kehilangan anak dan isterinya di dalam kemalangan jalan raya dan sejak itu, beliau mampu melihat makhluk halus di sekelilingnya. Adiknya mati dibunuh dan Rashad cuba menyelesaikan misteri kematian adikya yang merupakan mangsa Waris.

Masihkah ada sinar harapan untuk Marisa menemui kembali keluarga kandungnya? Berjayakah Mas Suri menghapuskan Waris yang sudah hidup seratus tahun? Adakah Rashad menerima kelebihan yang dimilikkinya atau merupakan satu beban yang perlu ditanggung? Apakah kaitan cerita-cerita mereka?

jom tengok tv3 Khamis jam 9.30 malam
 

drewberry

Active Member
Messages
2,450
Joined
Aug 22, 2008
Messages
2,450
Reaction score
12
Points
25
:-? x suka tgk citer seram...:-S
jenis lemah semangat...:-?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register