Kekasih Internet ugut sebar gambar bogel

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
KUALA LUMPUR: Perkenalan seorang wanita dengan teman lelaki warga asing melalui Internet kononnya mahu memperisterikannya mengundang padah apabila menerima ugutan gambar bogelnya akan disebarkan kepada umum semata-mata enggan membayar sejumlah wang kepada lelaki terbabit.

Mangsa yang mahu dikenali sebagai Annie, 32, berkata dia mengenali lelaki berusia 30-an dikenali ‘William Bobby Madolf’ melalui Internet sebelum perhubungan mereka intim, pada Mac 2009. “Kami hanya berkomunikasi atau ‘berdating’ melalui laman sosial berkenaan dan dia (lelaki) yang mendakwa bekerja sebagai doktor perubatan di Amerika itu berjanji mengahwininya. “Kerana terlalu percaya dan sayang, saya akur permintaannya yang meminta saya menunjukkan seluruh tubuh melalui kamera web beberapa kali,” katanya ketika ditemui di Biro Pengaduan Awam MCA di sini, semalam.
 
Sponsored Post

pokcak

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
9,664
Reaction score
95
Points
80
budusnya.. senang2 nak bogel. aku nak bogel depan kucing pun malu.
 

roslanab

Active Member
Joined
Dec 30, 2008
Messages
2,483
Reaction score
23
Points
25
hambek kau sebijik....
Ada otak tak nak pakai.
apa2 pun... takziah lah.
 

bumantara

Active Member
Joined
Nov 10, 2007
Messages
1,556
Reaction score
2
Points
25
nk kawen ngan org putih nyer pasai haha
 

kni

Legendary Member
Joined
Dec 14, 2007
Messages
10,394
Reaction score
161
Points
138
nk kawen ngan org putih nyer pasai haha
kalau kita nyamar jadi omputih, mungkin ramai gak aweks melayu nak bogel.. hehehe...

tapi kalau ko mengaku dari lombok, anytime jer aweks melayu nak pollow ko.... hahahaha dunia aweks melayu...
 

epi_san

Super Active Member
Joined
Aug 28, 2007
Messages
5,363
Reaction score
26
Points
70
****** la pompuan ni...
alang2 da bogel.. biar la satu dunia tengok...
 

Dianey

Active Member
Joined
Jan 28, 2008
Messages
2,232
Reaction score
72
Points
30
nama boyfriend dia tu tak leh blah...

‘William Bobby Madolf’

wah... nama macam mamat yang buat program ponzi moden tu jerk.. kekeke
 
Sponsored Post
Top
Log in Register