BTC USD 64,721.2 Gold USD 2,393.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Kejayaan Atau Kekayaan? Semuanya Bermula Daripada Minda!

mamza

Active Member
Messages
2,032
Joined
May 24, 2008
Messages
2,032
Reaction score
1
Points
30
-Pernahkah anda melihat kehidupan seseorang yang berjaya dalam pelajaran, kerjaya dan hidup mereka?

-Pernahkah anda melihat kehidupan seseorang yang sangat kaya, mempunyai banyak wang, rumah besar dan kereta sport mewah?


Semestinya anda akan mendapati bahawa hidup mereka sangat bahagia dan tenang disamping selamat serta dihormati oleh masyarakat sekeliling. Indahnya hidup mereka ini tanpa perlu memikirkan masalah yang biasa kita fikirkan seperti masalah kesempitan wang dan sebagainya. Tidakkah anda inginkan kehidupan sempurna yang sangat istimewa ini?

Ya, hanya orang gila sahaja yang tidak mempunyai keinginan untuk menjadi sebegini kerana orang gila tidak mempunyai passion serta target untuk mereka capai. Siapa yang tidak mahu duit banyak, rumah mewah, kereta sport dan tidak perlu fikirkan masalah kewangan lagi kerana sudah menjadi financial freedom. Potong jari kaki ayamlah jika anda kata anda tidak mempunyai target untuk hidup senang sebegitu.​

Percayakah anda jika saya katakan bahawa anda juga boleh menjadi seorang yang berjaya dan kaya seperti mereka?

Kenapa pula anda tidak boleh! Anda mempunyai akal fikiran, dua mata, dua telinga, dua tangan, dua kaki dan pendek kata apa yang mereka anda anda juga ada dari segi fizikalnya. Mengapa pula anda rasakan bahawa anda tidak boleh menjadi seperti mereka sedangkan anda sama saja seperti mereka?

Ya, saya tahu anda akan memberikan banyak alasan mengapa anda tidak boleh menjadi kaya. Ada yang kata bahawa anda dilahirkan dalam keluarga yang miskin, hidup anda kurang bernasib baik, anda tidak cukup kelakian (Oh!) dan banyak lagi alasan, alasan dan alasan. Anda nak tahu anda akan gagal dan tidak mungkin jadi seperti mereka kerana anda "rajin memberi alasan" manakala mereka pula "Rajin bertindak".


Apa yang membezakan anda dengan mereka yang kaya dan berjaya dengan anda adalah satu sahaja iaitu MINDA!

Orang kaya dan berjaya mampu mengawal dan menguasai minda mereka sedangkan anda pula dikuasai dan dikawal oleh minda anda. Nampak tak perbezaan terbesar dan jurang terbesar anda dengan mereka. Anda tidak boleh menjadi seperti mereka kerana minda anda tidak sama seperti mereka.

Minda mereka sentiasa positif manakala minda anda sentiasa negatif. Bagi mereka tiada masalah yang tidak dapat diatasi tapi bagi anda masalah merupakan sesuatu yang tidak dapat diselesaikan. Mereka selalu dan sentiasa bertindak bila ada peluang tetapi anda sering beralasan dan tidak menghargai peluang didepan mata anda.​


Percayalah bahawa untuk menjadi seorang yang berjaya anda perlukan minda orang-orang yang berjaya dan untuk menjadi jutawan anda perlu ada minda seorang Jutawan!

Anda perlu ubah nasib dan diri anda sekarang juga untuk memastikan bahawa masa depan anda menjadi orang yang berjaya dan kaya dengan mengubah minda anda menjadi minda jutawan. Tapi sebelum itu anda perlu tahu menguasai minda anda agar anda akan dapat mengubah minda kegagalan anda kepada minda jutawan serta minda kejayaan dengan segera.​


Dimanakah tempat untuk mempelajari ilmu untuk menguasai minda anda?

Tahniah kerana Pihak Evolusi Minda telah memudahkan anda menguasai minda anda dengan mengadakan seminar Evolusi Minda. Ia dapat membantu anda menguasai minda separa sedar anda dan mengubahnya dalam sekelip mata kepada minda kekayaan serta minda jutawan. Setiap cara ditunjukkan secara praktikal oleh penceramah yang berpengalaman disertai modul yang lengkap dan berkesan.

Berikut merupakan maklumat mengenai seminar:


Hari & Tarikh : Smeinar Pertama telah ditutup- Seminar seterusnya akan diadakan nanti. Anda boleh mendaftar dahulu untuk menjamin tempat anda di dalam seminar seterusnya

Jika anda ingin berjaya, anda perlu mempunyai sikap menghargai peluang didepan mata dan bertindak dengan segera. Jadi, bertindaklah sekarang juga dengan mendaftar untuk seminar ini sekarang juga!

Klik Di SIni Untuk Mengubah Hidup Anda!
EVOLUSI MINDA
 
Last edited:
Sponsored Post

SESSI I


PENGENALAN

- Evolusi Minda

- Bagaimana Minda memainkan peranan dalam pembentukkan diri

- Bagaimana untuk mengeluarkan Potensi Diri


TEORI DAN PRAKTIKAL PERNAFASAN, MEDITASI & FOKUS

- Bagaimana cara bernafas yang betul?

- Mengapa perlu teknik pernafasan yang betul?

- Meditasi dan Fokus serta kelebihannya

APA ITU TENAGA (ENERGY)?

- DefinisiTenaga

- Kita dan Tenaga

- Hubungkait Minda dan Tenaga
 
SESSI II

PENGENALAN TENTANG MINDA

# MINDA SEDAR

- Apa itu Minda Sedar dan tugasannya

# MINDA SEPARA SEDAR

- Apakah Minda Separa Sedar dan tugasannya


PENERANGAN TENTANG GELOMBANG MINDA

- Gelombang minda dan kepentingannya

- Jenis-jenis gelombang minda

- Gelombang minda yang manakah kita perlukan untuk selari dengan Universe

- Rahsia untuk mendapatkan gelombang minda yang betul
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register