Kejadian Hari Ini Yg Sedih

CG Sponsors




ForexGirl

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
3,022
Reaction score
30
Points
30
Credits
0
Kejadian Berlaku pada jam 7 petang tadi berhampiran dengan stesen lrt pekeliling..

awekku sedang pulang jalan kaki balik kerja menuju ke stesen LRT tetibe didatangi 2 org kaum india dengan merampas sebijik handphone dan dengan kejam sekali dier hayun helmet tinggi2 dier hentak kepale awekku..nasib baik handbag x amik..yg paling sedih xder sape yg tolong..cuma tgk je..diharap semua perempuan2 diluar sane berhati2 lah ye..isk isk..:(:)((
 
Sponsored Post

lastshark

Active+ Member
Joined
Aug 27, 2007
Messages
4,505
Reaction score
4
Points
25
Credits
0
memang sim ya alif lam itu kap lam ya nga....yan aku nampak sejak PKR menang ni banyak ka[ lam ya nga naik tocang...
 

onerich

Active Member
Joined
Apr 25, 2007
Messages
1,574
Reaction score
17
Points
25
Credits
0
tumpang simpati....petang semalam...kawan aku dgn wife n anak dia tgh naik motor kat pasar malam (area sri manja/sri sentosa, jalan klang lama)..rantai wife kena ragut..nasib tak jatuh.rantai terbang tak apa..janji tak cedera.Isk...makin menjadik2 pulak kes ragut...:mad:
 

ForexGirl

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
3,022
Reaction score
30
Points
30
Credits
0
tumpang simpati....petang semalam...kawan aku dgn wife n anak dia tgh naik motor kat pasar malam (area sri manja/sri sentosa, jalan klang lama)..rantai wife kena ragut..nasib tak jatuh.rantai terbang tak apa..janji tak cedera.Isk...makin menjadik2 pulak kes ragut...:mad:
ishh gerun beb..
tgh nek motor kene ragut..
klau berenti xper gak..
aku tgk bengkak kat pale cintaku..
sedih gile.
hayun tinggi2 pastu hentak..
:((
 

ForexGirl

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
3,022
Reaction score
30
Points
30
Credits
0
pada sume perempuan terutama yg jln sorg2..
berhati2 yek..
 

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
Credits
0
isyyyyy....jahat tul diorang.
takut ar..! sib baik handbag slmt!





 

azx1914

Fun Poster
Joined
Nov 6, 2008
Messages
159
Reaction score
0
Points
10
Credits
0
kepada orang kite harus ubah sikap superheroes dah taadakah
 

onerich

Active Member
Joined
Apr 25, 2007
Messages
1,574
Reaction score
17
Points
25
Credits
0
pada sume perempuan terutama yg jln sorg2..
berhati2 yek..
tu pompuan atau lelaki pun standby penyembur lada tuh....bagi pedih mata...lepas tuh kita hantak dia pulak....:mad:
 

ForexGirl

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
3,022
Reaction score
30
Points
30
Credits
0
kepada orang kite harus ubah sikap superheroes dah taadakah
org time tu xder la ramai..
tapi ader la 7-8 org laki..
tapi diorg tgk cam tgk wayang..
tu yg aku frust tu..
pastu sorg mamat lalu dier kate 'u ok ke'?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register