Kejadian Hari Ini Yg Sedih

CG Sponsors




ForexGirl

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
3,022
Reaction score
30
Points
30
Kejadian Berlaku pada jam 7 petang tadi berhampiran dengan stesen lrt pekeliling..

awekku sedang pulang jalan kaki balik kerja menuju ke stesen LRT tetibe didatangi 2 org kaum india dengan merampas sebijik handphone dan dengan kejam sekali dier hayun helmet tinggi2 dier hentak kepale awekku..nasib baik handbag x amik..yg paling sedih xder sape yg tolong..cuma tgk je..diharap semua perempuan2 diluar sane berhati2 lah ye..isk isk..:(:)((
 
Sponsored Post

lastshark

Active+ Member
Joined
Aug 27, 2007
Messages
4,505
Reaction score
4
Points
25
memang sim ya alif lam itu kap lam ya nga....yan aku nampak sejak PKR menang ni banyak ka[ lam ya nga naik tocang...
 

onerich

Active Member
Joined
Apr 25, 2007
Messages
1,574
Reaction score
17
Points
25
tumpang simpati....petang semalam...kawan aku dgn wife n anak dia tgh naik motor kat pasar malam (area sri manja/sri sentosa, jalan klang lama)..rantai wife kena ragut..nasib tak jatuh.rantai terbang tak apa..janji tak cedera.Isk...makin menjadik2 pulak kes ragut...:mad:
 

ForexGirl

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
3,022
Reaction score
30
Points
30
tumpang simpati....petang semalam...kawan aku dgn wife n anak dia tgh naik motor kat pasar malam (area sri manja/sri sentosa, jalan klang lama)..rantai wife kena ragut..nasib tak jatuh.rantai terbang tak apa..janji tak cedera.Isk...makin menjadik2 pulak kes ragut...:mad:
ishh gerun beb..
tgh nek motor kene ragut..
klau berenti xper gak..
aku tgk bengkak kat pale cintaku..
sedih gile.
hayun tinggi2 pastu hentak..
:((
 

ForexGirl

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
3,022
Reaction score
30
Points
30
pada sume perempuan terutama yg jln sorg2..
berhati2 yek..
 

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
isyyyyy....jahat tul diorang.
takut ar..! sib baik handbag slmt!





 

azx1914

Fun Poster
Joined
Nov 6, 2008
Messages
159
Reaction score
0
Points
10
kepada orang kite harus ubah sikap superheroes dah taadakah
 

onerich

Active Member
Joined
Apr 25, 2007
Messages
1,574
Reaction score
17
Points
25
pada sume perempuan terutama yg jln sorg2..
berhati2 yek..
tu pompuan atau lelaki pun standby penyembur lada tuh....bagi pedih mata...lepas tuh kita hantak dia pulak....:mad:
 

ForexGirl

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
3,022
Reaction score
30
Points
30
kepada orang kite harus ubah sikap superheroes dah taadakah
org time tu xder la ramai..
tapi ader la 7-8 org laki..
tapi diorg tgk cam tgk wayang..
tu yg aku frust tu..
pastu sorg mamat lalu dier kate 'u ok ke'?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register