BTC USD 50,681.5 Gold USD 1,785.86
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kehidupan masa muda...sekarang dah taubat

Sponsored Post

lilbee

Active+ Member
Messages
4,801
Joined
Nov 13, 2009
Messages
4,801
Reaction score
10
Points
25
dah tengok dah..

ish ish ish...

skang dah insap kot..(bersangka baik..)
 

adifaza

Active+ Member
Messages
3,153
Joined
Sep 20, 2006
Messages
3,153
Reaction score
4
Points
25
tu ke 'Kehidupan' masa muda? :))

sorry ek Kehidupan, saya bergurau aje... :p
 

poknik

Legendary Member
Messages
14,014
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,014
Reaction score
281
Points
131
aib tu aib la.... tapi ada tujuan.. supaya dia tidak dilantik menjadi pemimpin... gila ko, kaki botol nak jadik pemimpin negara Islam... melainkan dia declare dah insaf dan bertaubat.....

yg pelik tu.... ramai jugak yg masih menyokong... tu yg pelik sgt2 tu...
dah hina sehina2nya... binatang pun tak teguk air setan tuh
 

kokorez

Active+ Member
Messages
3,105
Joined
Jan 15, 2006
Messages
3,105
Reaction score
35
Points
30
aib tu aib la.... tapi ada tujuan.. supaya dia tidak dilantik menjadi pemimpin... gila ko, kaki botol nak jadik pemimpin negara Islam... melainkan dia declare dah insaf dan bertaubat.....

yg pelik tu.... ramai jugak yg masih menyokong... tu yg pelik sgt2 tu...
dah hina sehina2nya... binatang pun tak teguk air setan tuh

sokong tang nie.. kata malaysia negara islam.. tapi tul2 dia x declare dia dah insaf n x membuat benda2. camne nak pimpin 'negara islam' malaysia nie.
 

poknik

Legendary Member
Messages
14,014
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,014
Reaction score
281
Points
131
sokong tang nie.. kata malaysia negara islam.. tapi tul2 dia x declare dia dah insaf n x membuat benda2. camne nak pimpin 'negara islam' malaysia nie.

sebab tu banyak ngat disko kat Mesia.... pemimpin pun tonggang sama...
dulu ada plak menteri mangkuk siap nak mintak supaya kerajaan benarkan tempat2 maksiat nih beroperasi lebih masa... nak tarik pelancung katanya...

******* btol menteri Umno tu...

tapi... skali lagi, memang pelik, ramai jugak rakyat melayu islam buta hati yg menyokong.... kesian btol...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register