BTC USD 60,717.2 Gold USD 1,800.83
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kegunaan Tripod musim cuti skolah

poknik

Legendary Member
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,014
Reaction score
281
Points
131
banyak guna jugak tripod ni ye...

68254_1721874128511_1288077250_1865529_2711947_n.jpg
 
Sponsored Post

satriahitam

Active+ Member
Joined
Oct 15, 2008
Messages
4,503
Reaction score
62
Points
30
hahhahaha... lawak... anak aku x guna dah... dia adr clamp yg cover tu masa tido.. so x risau nak ikat kain... ingat masa dulu2, kena sunat atas btg pisang... pastu tukar lak g klinik tapi masih kena jahit... bebudak skrg dah senang, x der jahit guna clamp jer....
 

sawamura

Legendary Member
Joined
Mar 24, 2010
Messages
12,479
Reaction score
925
Points
161
:eek::eek:

bapak dia nih hardcore photographer laa kot.. sampai 2 tripod pakai.. :))
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,886
Reaction score
8,267
Points
716
hahahaha.... :eek:
bleh spare siap2 ni.....untuk nubhan & najmi :D :">
 

eein80

Active Member
Joined
Aug 15, 2010
Messages
2,189
Reaction score
19
Points
25
Pasang citer yg agak2 panas sikit kat tv, naya budak2 ni... :-?
 

sawamura

Legendary Member
Joined
Mar 24, 2010
Messages
12,479
Reaction score
925
Points
161
Pasang citer yg agak2 panas sikit kat tv, naya budak2 ni... :-?

:eek::eek:

teman pernah kene dulu.. masa dia 'bangun'.. waaa... sakit gilos tuh..

pastuh suruh adik ketuk2 lutut.. :)):))
 

mohdridzuan®

Legendary Member
Paid Membership
Joined
Oct 16, 2008
Messages
11,852
Reaction score
40
Points
130
teringat dulu-dulu, gantung pakai kelambu kat kelambu je,
nak tidur pun senang, terus tutup kelambu...ehehe :D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register