BTC USD 24,384.4 Gold USD 1,784.50
Time now: Jun 1, 12:00 AM

kegoan seorang lelaki

Riger

Banned
Messages
89
Joined
Jun 21, 2008
Messages
89
Reaction score
11
Points
11
didalam perjalan pelayaran feri mewah ada tiga pemuda yang berlainan agama,adat,bahasa dan lain-lain lagi duduk dibilik class ekonomi berkongsi bersama.

seorang darinya berasal dari autalia
yang kedua berasal dari indonesia (padang)
yang las ni berasal dari kodiang malaysia

didalam perjalanan ke surabaya ini lelaki mat saleh ni menbuka begnya dan mengambil sebijik epal lalu digigitnya sekali dan terus baling ke laut. dalam masa yang sama 2 lelaki tadi tekejuk dan bertanya kenapa buang buah 2.... lelaki tadi menjawab kat kg den buah ni belanbak.......selang 2 3 minit mamat indon ni pula menghisap rokok nyala sebatang sekali hisap terus buang dalam laut..... 2 ekor mamat ni bertanya padanya wak nape buang rokok 2.... suria ni kat indon boleh buat dinding umah kalau nak tahu....... si mamat kodiang ni memikirkan sesuatu untuk........ dalam sekelip mata sahaja dia mencampak wak indon ni kedalam laut .........simamat mat saleh ni dengan terkezup bertanya dengan terketa-keta...nape buang mamat ni ...........dengan selamba si budak ni berkata......KAT MAlAYSIA belambak orang macam ni........
 
Sponsored Post

lah7257

Active Member
Messages
1,971
Joined
Mar 20, 2007
Messages
1,971
Reaction score
5
Points
25
Bahaya sungguh mamat ni... Kira campak orang je...
 

jiwo kacau

Legendary Member
gem
Messages
10,308
Joined
Jun 16, 2008
Messages
10,308
Reaction score
258
Points
131
:eek::eek::eek::eek: sakit pewot den pg2 dh wat lawakkk....100%:)cgrock
 

sERaiTok

Active Member
Messages
1,850
Joined
Feb 11, 2008
Messages
1,850
Reaction score
0
Points
20
bagus2.... campah je semua..wat menyemak je
 

badrush

Super Active Member
Messages
5,521
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,521
Reaction score
19
Points
75
cam dah pernah terbaca...kat mastika kot...astrok ka??
 

ladypink

Active+ Member
Messages
3,972
Joined
May 14, 2008
Messages
3,972
Reaction score
9
Points
30
aku pon mcm penah baca,atau tbaca :)):)):))
 

izack1981

Legendary Member
gem
Messages
10,380
Paid Membership
Joined
Feb 15, 2007
Messages
10,380
Reaction score
61
Points
120
isk2.. ganaz ek org kodiang nie.. takut aku...
 

linda the Octoberist

Fun Poster
Messages
719
Joined
Apr 17, 2008
Messages
719
Reaction score
15
Points
15
dh penah baca jokes ni...differentnye cuma yg nih naek kapal mewah. versi sebelum ni naek ketapi
 
Sponsored Post

Top
Log in Register