BTC USD 37,713.8 Gold USD 1,773.28
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kegawatan Ekonomi Malaysia 2012-2013

AgK77

Fun Poster
Joined
Sep 18, 2010
Messages
551
Reaction score
3
Points
15
Assalamualaikum...


Semalam aku lepak2 dengan member aku dia ni pakar peganalisis economy dunia, lepak lepak2 dia bagi analisys borak2 kosong,
dia cakap kerajaan malaysia sekarang ni mmg tak de duit, bajet bajet yang dicakapkan tu omong2 kosong sahaja,
boleh lihat kes disarawak bantuan2 org tua oku diberi 3 bulan sekali, dan bonus semakin menurun, dan kita malaysia dan malah dunia bergantung pada us, sekarang ni us semakin nazak dan terus nazak, dan kita akan economy akan lebih buruk pada 1998 malah analisys dia malaysia akan jadi lebih kurang duit indon saja, tentang bajet yang 2012 yang ringgit naik tu,tu hanya helah semata mata, sbb kalau ringgit naik tapi usd turun xde makna malah lebih buruk keadaannya,
sebab semua urus niaga pakai usd bukan pakai Ringgit,
sebenarnya banyak yang kawan aku cerita tapi apa pendapat cg member lak??maksud saya kajian kalian,,
 
Sponsored Post

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,921
Reaction score
541
Points
161
x benar semua ni,aku percaya pada US hehehehe
 

suprol

Legendary Member
Joined
Nov 23, 2009
Messages
13,022
Reaction score
34
Points
120
kalo kawan tt nih pakar ekonomi.. memang boleh caya lar kot...
 

mohdridzuan®

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
11,852
Reaction score
40
Points
130
kegawatan ekonomi akan pulih dalam sekelip mate :D
 

moneymaker3000

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 24, 2007
Messages
25,268
Reaction score
526
Points
176
haritu bijan kata ekonomi negara kukuh dan berkembang pesat...
 

loneleonine89

Active Member
Joined
Jan 15, 2010
Messages
2,416
Reaction score
7
Points
25
simpanlah emas... :D 2012 mmg akan ada something berlaku, bg puak sembah setan bg diorang matahari dah complete cycle 11 tahun dah lepas 2001.
 

fid

Freshie
Joined
Nov 30, 2010
Messages
13
Reaction score
0
Points
3
benarkah ini akan berlaku?????
 

EncikEx

Legendary Member
Joined
Mar 21, 2007
Messages
12,051
Reaction score
97
Points
120
uncle aku seorg CEO sebuah GLC pun kata benda yang sama dgn kawan TT :D
 

digimortal

Active Member
Joined
Dec 19, 2009
Messages
2,333
Reaction score
21
Points
25
woit.. saper cakap malaysia xde duit..

umngok cakap malaysia banyak duit aper..

kasi minyak naik.. lagi mau bangunan 100 tingkat..

lagi cakap dinar emas yang guna kat kelantan tu x laku la, xde saper
beli la..

bertukarlah kepada emas..

ader betul apa yang member ko cakap tt.. tambah plak US nak
sangat perang.. tengok jer la kat korea saner.. tunggu jer saper start dulu
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register