BTC USD 19,791.3 Gold USD 1,707.54
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kedai2 spek mata memang style menipu macam ni ker?

belam

Super Active Member
Messages
6,648
Joined
Jul 29, 2013
Messages
6,648
Reaction score
474
Points
81
aku nak tanya kedai spek mata ni memang style depa dok promote cara menipu ker

dok whasap iklan kat hp kita dok habak kata promosi merdeka la hari malaysia la kata contoh -promosi hari merdeka cermin anti cahaya biru dan percuma bingkai terpilih RM169 sehingga hari merdeka.

kita pun igt ada promosi kita pun pi kedai sebelum hari merdeka. depa cek mata apa semua pastu kata nak buat spek harga lain pulak

bila tanya depa habak kata cermin yg promosi tu dah habis

nah kita kena bayar harga lain konon rm169 dah jadi rm7xx

lepas tu kita balik rumah tengok pulak 2 ka 3 hari pulak tengok iklan kat whasap kedai tu

-promosi cermin anti cahaya biru dan percuma bingkai terpilih RM169 dilanjutkan sehingga Hari Malaysia 16 Sep 2022

hampeh betoi la kedai2 spek ni ..

mmg moodus operandi mana2 kedai spec pon sm.
ckp ja takde bajet...at least dpt cek mata free..kiki
 
Sponsored Post

no trade

Super Active Member
gem
Messages
9,814
Joined
May 16, 2008
Messages
9,814
Reaction score
501
Points
126
Bini tak bagi jual mahal, harga murah bos balik rumah, mak marah kalau jual mahal.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register