kedai utk disewa di skudai

CG Sponsors




momoque

Legendary Member
Joined
Dec 26, 2011
Messages
10,857
Reaction score
321
Points
141
salam...

aku ade sebuah kedai utk disewa di bahagian atas kt taman ungku tun

aminah (tuta) skudai.Bahagian bawah sewa kat cina buat kedai jahit.

sesuai utk dijadikan opis, stor,[STRIKE] rumah urut[/STRIKE] dll...

kawasan mmg kawasan cinala majoriti.
 
Sponsored Post

primefiqone

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Apr 29, 2010
Messages
17,653
Reaction score
260
Points
131
kedai urut memang bisnes bagus
tapi utk cina la:)):))
 

momoque

Legendary Member
Joined
Dec 26, 2011
Messages
10,857
Reaction score
321
Points
141
kedai urut memang bisnes bagus
tapi utk cina la:)):))
nasib iman aku kuat...kalo aku pikir duit je mmg dh lame happening kedai

tingkat 2 ni...ho3...

dulu ade cina nak sewa tp aku was2 sbb takut dia wat pusat maksiat.

so aku biar je sampaila skang xde org sewa dekat 3 tahun jgk...

aku pun dh lama x jenguk ntah ape ada kt dlm tu...ho3

aku kalo bole nak melayu sewa...nak sewa bilik pun boleh...:)
 

primefiqone

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Apr 29, 2010
Messages
17,653
Reaction score
260
Points
131
nasib iman aku kuat...kalo aku pikir duit je mmg dh lame happening kedai

tingkat 2 ni...ho3...

dulu ade cina nak sewa tp aku was2 sbb takut dia wat pusat maksiat.

so aku biar je sampaila skang xde org sewa dekat 3 tahun jgk...

aku pun dh lama x jenguk ntah ape ada kt dlm tu...ho3

aku kalo bole nak melayu sewa...nak sewa bilik pun boleh...:)
bagi la orang sewa buat tmpt tinggal bro
macam sewakan kat bangla ke
tapi kena berkontrak la
 

momoque

Legendary Member
Joined
Dec 26, 2011
Messages
10,857
Reaction score
321
Points
141
bagi la orang sewa buat tmpt tinggal bro
macam sewakan kat bangla ke
tapi kena berkontrak la
kt bangla...x caye aku kt bangla ni...kang dia bw naik pompuan

mane tau...x pesal aku dpt saham...

adeke org melayu nak sewa umah kedai jd umah? kalo dekat ngan ipta

ke ipts ke tu x jd hal...
 

TAKZIM

Active Member
Joined
May 20, 2012
Messages
2,230
Reaction score
8
Points
25
Bro buat partition la...

Jadikan ofis..

Sewakan setiap bilik dalam RM250 ke...

Boleh buat 4bilik...
 

baim

Active+ Member
Joined
Jan 22, 2007
Messages
3,214
Reaction score
16
Points
25
kt bangla...x caye aku kt bangla ni...kang dia bw naik pompuan

mane tau...x pesal aku dpt saham...

adeke org melayu nak sewa umah kedai jd umah? kalo dekat ngan ipta

ke ipts ke tu x jd hal...
:)):)) ko sewa kat melayu,mcm la melayu x bwk blk pompuan :)):))
apara bro, nafsu x ikut kaum :eek::eek:
 

momoque

Legendary Member
Joined
Dec 26, 2011
Messages
10,857
Reaction score
321
Points
141
:)):)) ko sewa kat melayu,mcm la melayu x bwk blk pompuan :)):))
apara bro, nafsu x ikut kaum :eek::eek:
hehehe...tul la tu bro...melayu pn 2x5...

dulu ade pompuan2 indon yg kije kt kedai2 cina nak sewa kedai aku

tuh...tp tuela...takut derang wat part time plak kt kedai aku

tuh...baik x yah...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register