BTC USD 65,318.3 Gold USD 1,782.88
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kedai Rose 911 selera Negori cekik darah?!

janggut_X

CG Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
hari sabtu ari tu aku gi makan tengahari dekat kedai ROSE 911 (selera kampung) kat pandan sanun. Biasa la pegi famili dewasa 6 orang, kanak kanak bawah 7 tahun 3 orang. makan tak berhidang tapi sendiri sendiri.

stendet aku amik lauk gulai daging salai + ikan sadin goreng + teh o ais limau.

majoriti famili ako amik 2 lauk jer secara puratanya.

+ pisang 2 bijik + lepat 6 ketul total = RM97.sen sen.

memang mahal ker kedai ni skang yer? ako dok congak congak, sorang jatuh makan RM15 hengget lebih.
 
Last edited:
Sponsored Post

VertiLo

Active+ Member
Joined
Apr 20, 2009
Messages
3,613
Reaction score
31
Points
30
tambah skit jer leh makan bufet steambot tu... takpun dah leh tibai kerapu/siakap 2 ekor+tomyam etc... mahal betul dia caj.... :D
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
tambah skit jer leh makan bufet steambot tu... takpun dah leh tibai kerapu/siakap 2 ekor+tomyam etc... mahal betul dia caj.... :D

itu yang ako nak tau.mmg rege dah mahal ker?:(:)"> takkan ako amik lauk daging salai + ikan sadin goreng + teh ois limau rege jatuh rm15 hengget..

p/s: bukan nak berkira benda makan makan ni,tapi teruje ako nak tau.mcm tak berbaloi
 

ohusa

Active Member
Joined
Feb 3, 2010
Messages
1,501
Reaction score
0
Points
20
sebab fikirkan tak nak berkira pasal makan ni, tu yang selalu kena over caj...dah selalu terkena..
 

eboss

CG Hardcore
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
aku kekadang makan kat Mattop seorang pun dah RM20...tapi aku tibai bariani kambing 2 pinggan ngan milo tabur ler :)):)):))
 
Last edited:

real_rolls

Super Active Member
Joined
Jun 5, 2006
Messages
6,726
Reaction score
266
Points
81
siap dah ada cawangan dah kedai rose ni... jgn le mahal sgt
 

SgtGaNaSz

Active Member
Joined
Apr 8, 2007
Messages
2,443
Reaction score
22
Points
25
Dulu Aku slalu gak Pegi...tp harga kekada
Ng mahal mcm x berbaloi lak.. Skang dah x pg dah
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
siap dah ada cawangan dah kedai rose ni... jgn le mahal sgt

pakcik sebelum ako bayar tu siap cakap." betul ke harga ni" ..ako senyum..turn ako." kah kah kah" mendapat.

p/s: adik ako amik kepak ayam goreng + gulai rebung + sambal belacan + air teh ais takkan kategori RM15 hengget gak.:((
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register