kedai makan kat perlis agak mahal...anda setuju atau tidak?????

CG Sponsors




robot_gila

Active+ Member
Joined
May 2, 2009
Messages
2,628
Reaction score
3
Points
25
salam...:D:D

kedai makan kat perlis mahal la jgk...org kata makan kat perlis murah2 je...makan tengahari pun amik nasik..ayam seketul n air tea 0 ais pun sampai rm5.00......

apa kata2 anda...setuju atau tidak kalau dikatakan makan kat perlis mahal??????



:)cgrock:)cgrock
 
Last edited:
Sponsored Post

taufic

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 6, 2008
Messages
14,651
Reaction score
692
Points
161
kat mana tue? kuala perlis ka?
 

gundurowo

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Dec 27, 2007
Messages
8,434
Reaction score
269
Points
81
sbnrnya kedai makan kat kuala perlis ni byk nk cekik darah..plg terbaru kedai samudera curry house kat kuala perlis...teh o ais rm2...chicken chop rm 15..milo panas rm2.50...
 

tuah

Active Member
Joined
Dec 11, 2005
Messages
2,128
Reaction score
35
Points
30
makan kat mana tu bro...sy baru2 nie pergi perlis makanan ok jerk...


yg tak tahan bila makan nasi ganja...huhuhu

teringin pergi lg sana untuk makan nasi ganja :D
 

gundurowo

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Dec 27, 2007
Messages
8,434
Reaction score
269
Points
81
makan kat mana tu bro...sy baru2 nie pergi perlis makanan ok jerk...


yg tak tahan bila makan nasi ganja...huhuhu

teringin pergi lg sana untuk makan nasi ganja :D
nasi ganja tu kategori ok bro..tak semua la tapi kebanyakan kedai makan kat kuala perlis ni nk cekik darah..tu apa yg aku rasa dlm 3 tahun duk sini la :))
 

anuarul

CG Top Poster Club
Joined
Jan 9, 2009
Messages
26,151
Reaction score
104
Points
133
kalau mahai..kite dtg sekaliii je....mcm TT nye cerita atas tuh..melampauu sgttttt
 

anbusan

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
7,764
Reaction score
130
Points
83
sbnrnya kedai makan kat kuala perlis ni byk nk cekik darah..plg terbaru kedai samudera curry house kat kuala perlis...teh o ais rm2...chicken chop rm 15..milo panas rm2.50...
aku paling x bleh blah kedai caj teh ais RM2 da le minuman paberet aku ekeke sehari kompem 3 kali pekene teh ais.....pastu cam minum air masak plak tu siot tol
 

robot_gila

Active+ Member
Joined
May 2, 2009
Messages
2,628
Reaction score
3
Points
25
makan kat mana tu bro...sy baru2 nie pergi perlis makanan ok jerk...


yg tak tahan bila makan nasi ganja...huhuhu

teringin pergi lg sana untuk makan nasi ganja :D
nasik ganja memang best..harga dlm rm4 dgn ayam besaq...ok la..nasik pun byk..tapi nie yg kedai2 nasik campur..dkt kuala perlis...kangar....
 

easynet

Active Member
Joined
Jan 1, 2006
Messages
1,217
Reaction score
5
Points
25
salam...:D:D

kedai makan kat perlis mahal la jgk...org kata makan kat perlis murah2 je...makan tengahari pun amik nasik..ayam seketul n air tea 0 ais pun sampai rm5.00......

apa kata2 anda...setuju atau tidak kalau dikatakan makan kat perlis mahal??????



:)cgrock:)cgrock
mmg pun tapi tengok tempatlaaa...nak kata semua mahal x juga..standard perlis makan ayam segetul + nasi RM 3.00 - 3.50

Air tuh mcm biasalah..

kalau ang nak kedai murah lagi mai aku bawa pi kt Semadong..Beseri RM 2.80 Nasi lauk ayam + free air mau kaaa
 

easynet

Active Member
Joined
Jan 1, 2006
Messages
1,217
Reaction score
5
Points
25
Satu lagi hampa kalau pi padang besar malaysia dan padang besar belah siam jgn laa duk makan..cekik darah kalah KL ooo..

nak murah pi makan kt sadao kaaa..

satu lagi masakkan sedap belah2 Sintok way to uum..kedai2 sedap juga...


Perlis nih terkenal nasi gulai kawah..

1) Dkt mata ayer nama restoran pokok sawa.
2) Dekat maktab peguruan anjung keli namanya.

area tuh ada 2 - 3 kedai gulai2 kawah yang ok ok..hehe


nasi tengah hari mana2 kedai2 pun dia sembelih org..waktu ini waktu nak pancung customer hehee
 
Sponsored Post
Top
Log in Register