Kedai makan di terengganu mahal yang amat

Recommended Brokers


Sponsored Post

johanariff

Permanently Banned - Multiple Accounts
Joined
Mar 22, 2018
Messages
583
Reaction score
22
Points
15
Kedai mkn tepi jln dari kemaman ke kuala trgnu elakkan la.
Mahal po bedil
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
8,768
Reaction score
1,820
Points
141
aku asal terengganu, masa aku kecik-kecik dulu, slalu ckp "baik duduk di kampung, makan murah...kat KL tu makan semua mahal-mahal"...

sekarang dah terbalik "duduk kampung makan mahal, baik kt selangor makan murah"....haha

by the way, org pantai timur akan panggil KL tu termasuk SELANGOR....depa takkan cakap "aku kerja kt selangor"...takkan....depa terus ckp "aku kerja di KL" walaupun tempat kerja sebenar di Puncak Alam..
 

adamrao

Active Member
Joined
Mar 1, 2017
Messages
1,082
Reaction score
81
Points
30
pada aku teganu nie terlalu nak bangun cepat terdesak selepas jumpa minyak.. jangan tergopoh gapah sampai cina bangsat nampak peluang..

apa pun nasi ayam mengabang telipot murah ka mahal.. aku x kisah.. sebab sambal dia saiz balang.. ang nak kaut banyak mana pun xda hal.. x macam utara sini kedekut nak haram jadah piring haluih sambal nasi ayam..
 

Penbiru

Legendary Member
Joined
Jan 12, 2008
Messages
17,597
Reaction score
919
Points
161
aku gi ganu...singgah bazar ramadhan..dah lah mahal..tak sedap belake makanang....adoi mok ku..
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
8,768
Reaction score
1,820
Points
141
pada aku teganu nie terlalu nak bangun cepat terdesak selepas jumpa minyak.. jangan tergopoh gapah sampai cina bangsat nampak peluang..

apa pun nasi ayam mengabang telipot murah ka mahal.. aku x kisah.. sebab sambal dia saiz balang.. ang nak kaut banyak mana pun xda hal.. x macam utara sini kedekut nak haram jadah piring haluih sambal nasi ayam..
haha..betul..walaupun mahal, tp yg bestnya kat terengganu ni makan sedap2 woo...aku tak tau la tekak org lain mcm mana...tp aku asal terengganu...setiap kali balik selangor je, terus rindu nk makan kt terengganu..huhu
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
8,768
Reaction score
1,820
Points
141
aku gi ganu...singgah bazar ramadhan..dah lah mahal..tak sedap belake makanang....adoi mok ku..
alamak..ye ke bos tak sedap???? :(
 

Actifast

Super Active Member
Joined
Sep 11, 2008
Messages
5,861
Reaction score
75
Points
70
mahal itu premium der. hahaha
 
Sponsored Post
Top
Log in Register