Kedai makan di terengganu mahal yang amat

CG Sponsors




elnino25

Super Active Member
Joined
Mar 29, 2010
Messages
7,388
Reaction score
57
Points
70
tak jaga border tu tuan. maklumlah sudah dekat dengan sempadan pahang terengganu.
btul, biasa la org berjalan ni kadang2 x perasan tu..mende kecik je ni..chill..
 
Sponsored Post

dauskupang

Super Active Member
Joined
Sep 20, 2012
Messages
5,237
Reaction score
268
Points
81
kene pandai cari port ler...

biasanya kalu org ramai tu selalunya muroh...
 

ohsem

Active Member
Joined
Nov 23, 2011
Messages
1,863
Reaction score
55
Points
30
ganu lawa weiiiii.. pandai2 la pilih kedai makangggg.. tp pandai2 pun kene asyik keneeeee je den ni bila makan kat ganu.. hahhahaaha
 

putrazan

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2010
Messages
3,359
Reaction score
10
Points
25
Aku beli pizza hut take away. Size Large Rm15 aku beli 3. 3 family dapat makan malam. Jimaaaaaat weh
 

johanariff

Permanently Banned - Multiple Accounts
Joined
Mar 22, 2018
Messages
583
Reaction score
22
Points
15
aku memang BAN la negeri tu klu harga kedai tepi jalan tapi caj mcm bistro KL.. alasan cam biasa kene bwk org situ baru leh dpt murah.. ingat kita ni dtg dari oversea ke ?
Kn pilih kedai tuan. Ada je yg murah
 
Sponsored Post
Top
Log in Register