BTC USD 63,281.1 Gold USD 1,794.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kedai dobi dell ' f2 laundromate ' - kini dibuka di Bandar Seri Alam, Johor Bharu

dell

Super Active Member
Joined
Apr 29, 2007
Messages
8,276
Reaction score
134
Points
83
atas kedai pn ade massage...haha...:))

kwsn tu mmg da sibuk giler...rasenye ramai customer nie...name kedai pn x nmpk sgt mcm kedai melayu...sure bangsa2 lain pn hantar baju jgak...

...hehe..

...kedai atas saya x pergi ha...:)):)):)):))

..meh la dtg...

..tadi bro haudli ada call...mcm nak buka juga...
:)cgrock:)cgrock

p/s : kedai ni ada ruangan untuk di sewakan....kalau sesiapa berminat..leh dtg tgk...
 
Sponsored Post

TT

CG Super Hardcore Club
Top Poster #4
Joined
Jan 13, 2009
Messages
159,822
Reaction score
21,818
Points
1,671

...yup...betul2...sebelah DIVA...:D

..sambil mendobi...sambil dengar lagu...ngetop2..

..x payah pasang radio dah...
:)):))

lor..rupenye :))
 

haudli

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,314
Reaction score
442
Points
136
tahniah pada dell kerana da berjaya memiliki kedai dobi sendiri...

tgh berusaha nak kumpul modal ni nak join group pemilik dobi cg
 

dell

Super Active Member
Joined
Apr 29, 2007
Messages
8,276
Reaction score
134
Points
83
...cabaran dobi bulan puasa agak mencabar...

...karpet pulak banyak....adeh....

....alhamdullilah..setakat hari ni dah nak dekat 2 bulan beroperasi..

...ada peningkatan gross income lebih kurang 50% dari bulan sebelum ni..
 

oldskoolrocka

Legendary Member
Joined
Apr 14, 2008
Messages
18,293
Reaction score
510
Points
161
...cabaran dobi bulan puasa agak mencabar...

...karpet pulak banyak....adeh....

....alhamdullilah..setakat hari ni dah nak dekat 2 bulan beroperasi..

...ada peningkatan gross income lebih kurang 50% dari bulan sebelum ni..

alhamdulillah..rezeki dari tuhan..tahniah bro :)paid
 

haudli

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,314
Reaction score
442
Points
136
...cabaran dobi bulan puasa agak mencabar...

...karpet pulak banyak....adeh....

....alhamdullilah..setakat hari ni dah nak dekat 2 bulan beroperasi..

...ada peningkatan gross income lebih kurang 50% dari bulan sebelum ni..

tahniah bro,,,nanti ade kesempatan nak gak singgah sana belajar dan dapatkan info...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register