Kecoh Diana tangguh PLKN

CG Sponsors




DreamCatcher

CG Top Poster Club
Joined
Jan 11, 2008
Messages
23,785
Reaction score
917
Points
176

KUALA LUMPUR – Pelakon Diana Danielle Danny Beeson (gambar), 17, tidak akan mendaftar menyertai Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) hari ini.

Pelakon berkenaan membuat rayuan supaya diberi kelonggaran untuk menangguhkan penyertaannya dalam program itu yang sepatutnya bermula hari ini selama tiga bulan.

Penangguhan itu dibuat kononnya kerana Diana terikat dengan kontrak penggambaran sebuah filem berjudul Kecoh Betul.

Menurut pengarah filem itu, Baldev Singh, syarikat produksi White Merpati Entertainment yang menerbitkan filem berkenaan telah berurusan dengan Jabatan Latihan Khidmat Negara (JLKN) dalam mendapatkan kelonggaran bagi pihak Diana.

Permohonan itu dibuat minggu lepas setelah Diana terikat dengan perjanjian penggambaran filem arahannya dari 22 Disember sehingga 22 Januari depan.

Alasan penangguhan Diana itu tiada langsung dalam peraturan PLKN.

“Kami terpaksa berbuat demikian kerana segala perancangan telah diatur sejak awal. Bagaimanapun, Diana tetap akan menjalani PLKN,” kata Baldev ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.

Rabu lalu, Kosmo! menyiarkan kesediaan Diana untuk menyertai PLKN bagi Kumpulan 1 siri 6 Tahun 2009 pada 27 Disember ini. Dia sepatutnya ditempatkan di Kem PLKN

Princess Haliza, Sepang.

Sementara itu, ibu Diana, Norsiah Ramli, 45, berkata, anaknya itu tidak mempunyai pilihan selain akur dengan perjanjian yang ditandatangani lebih awal.

“Sebagai ibu, saya tahu Diana terkilan kerana belum berpeluang menikmati peluang keemasan seperti mana yang dilakukan oleh rakan-rakan sebayanya.

“Diana sendiri sudah membuat persiapan, beli barang keperluan harian dan bekas mengisi makanan untuk dibawa ke kem,” kata Norsiah mewakili Diana yang enggan memberikan sebarang kenyataan peribadi berhubung perkara itu.

Sementara itu, JLKN telah meluluskan permohonan penangguhan Diana itu.

Ketua Pengarah JLKN, Datuk Abdul Hadi Awang Kechil ketika dihubungi semalam mengesahkan pihaknya sudah meluluskan permohonan berkenaan.
 
Sponsored Post

gambate

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Nov 9, 2007
Messages
6,761
Reaction score
101
Points
73
cis..budak perlis kena saman..artis x kena:mad::(scam:(scam
 

EzY-eLoaD

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
12,747
Reaction score
18
Points
115
la,tangguh semata2 nak berlakon,kan nnti de peluang lain.tgguh2 lagi adi susah
 

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
sepatutnya artis ni kena jadi contoh..bukan buat alasan...
baka bakashi...
 

Pelesit Api Malaya

Active+ Member
Joined
Oct 20, 2008
Messages
2,549
Reaction score
162
Points
33
Kecoh betul minah nih... Kalau xnak join PLKN... giatula... leh bagi line kat sesiapa yng x pernah masuk terutamanya yng post kat cni :D
 

aHmadDaniEL

Banned
Joined
Jul 20, 2008
Messages
18,080
Reaction score
6
Points
115
dah artis..mmg scam..:))

bagi la contoh baik skit...iklan dlm tibi cam bagus jer...:(scam
 

vtec

Fun Poster
Joined
Jun 3, 2007
Messages
516
Reaction score
3
Points
15
bila main ngan artis takdak hal punyalah, tambah mcm nie punya elok, gerenti beres....:))
 

kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
ntah...kenapa tak saman?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register