To Sell Kecil tapi kuat

CG Sponsors




shamskyline

Fun Poster
Joined
Feb 9, 2008
Messages
556
Reaction score
0
Points
10
Salam kepada rakan -rakan semua..
saya rasa masih sempat untuk saya mengucapkan selamat Tahun Baru kepada semua..

sempena dengan tahun baru,azam baru, saya ada Poduk baru untuk kawan-kawan semua..
Produk yang baik untuk keselamatan harta benda dan nyawa anda.
Setiap orang mesti memilikinya untuk langkah - langkah keselamatan..

API KECIL JADI KAWAN,API BILA BESAR JADI LAWAN.
SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN.
BERINGAT SEBELUM TERINGAT-INGAT.

PEMADAM API KECIL YANG BERKUASA HEBAT !!!!



PEMADAM API SERBUK KERING/AEROSOL FITTERS FIRE-X

Kit Keselamatan Kebakaran Yang Bermutu Dan Berkesan Untuk Mengawal Dengan Cepat
Segala Kebakaran Yang Lazimnya Berlaku Dirumah


*Mudah digunakan
*Mudah dipasang.Cuma kupas dan lekatkan
*Tidak perlu jagaan dengan JAMINAN 4 TAHUN
Pemeriksaan Tahunan Tidak Diperlukan
*Menepati Ujian Kebakaran BRITAIN,AMERIKA SYARIKAT dan AUSTRALIA.
*Telah Diuji Oleh SIRIM dan diluluskan oleh JABATAN BOMBA
DAN PENYELAMAT
*Serbaguna,Bertindak terhadap segala kebakaran yang lazimnya
Berlaku dirumah



PENGESAN ASAP/SMOKE DETECTOR (DIBERI PERCUMA)

Alat sensitif yang mengeluarkan bunyi amaran
berterusan yang kuat apabila zarah-zarah asap dengan kepekatan tertentu dikesasn.
Ia bertundak sebagai sistem amaran awal apabila kebakaran berlaku.



2 BOTOL DALAM 1 KOTAK DAN HANYA 1 HARGA
BELI SEKARANG DAPATKAN ALAT PENGESAN ASAP SECARA PERCUMA
DENGAN HARGA RM198 SAHAJA




HUBUNGI UNTUK PEMBELIAN-012 691 6100
 
Last edited:
Sponsored Post

asrul07

Active+ Member
Joined
Jul 17, 2008
Messages
3,055
Reaction score
3
Points
25
tp biasa nye ada kebakaran je,kita di ajar lari je..huhu
 

shamskyline

Fun Poster
Joined
Feb 9, 2008
Messages
556
Reaction score
0
Points
10
tp biasa nye ada kebakaran je,kita di ajar lari je..huhu
Lari dapat selamatkan diri je..
harta benda mcm mene..?
kalau kat umah kite ade alat pemadam api kan tak payah larikan diri..
 

muzai

Fun Poster
Joined
Dec 2, 2007
Messages
256
Reaction score
28
Points
20
Benda ni memang perlu ada kat setiap rumah.... Rumah aku dah kena sekali pada tahun 2005... Naib baik ada pemadam api... kalau xda x tau ler apa kan jadi pada rumah aku...
 

SHO6

Active Member
Joined
Mar 8, 2008
Messages
1,245
Reaction score
75
Points
30
salam,produk ni ada bomba approval tak?expiry date brape lama?kalo dah expiry nk hantar kat mana utk troubleshoot?lepas skali pakai kene refil atau guna habis baru kene refil?kasi detail skit bro..tq
 

SHO6

Active Member
Joined
Mar 8, 2008
Messages
1,245
Reaction score
75
Points
30
Benda ni memang perlu ada kat setiap rumah.... Rumah aku dah kena sekali pada tahun 2005... Naib baik ada pemadam api... kalau xda x tau ler apa kan jadi pada rumah aku...
aku sokong:D..tp kita kene pastikan berfungsi dan tahu camne nk pakai..
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
bagus juga kalau ada simpan tapi biasanya kalau dah panik benda depan mata pun tak perasan dah....
 

shamskyline

Fun Poster
Joined
Feb 9, 2008
Messages
556
Reaction score
0
Points
10
salam,produk ni ada bomba approval tak?expiry date brape lama?kalo dah expiry nk hantar kat mana utk troubleshoot?lepas skali pakai kene refil atau guna habis baru kene refil?kasi detail skit bro..tq
terima kasih.. solan yang baik..

pemadam api ni memang telah diuji oleh SIRIM dan telah diluluskan
oleh JABATAN BOMBA DAN PENYELAMAT.
expiry 4 tahun dan benda ni tak leh refil..
pakai buang je..
Jaminan Diberi oleh kilang selama 4 tahun
sampai expiry la...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register