BTC USD 42,317.9 Gold USD 1,816.88
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kebumi salah kiblat

eboss

CG Hardcore
gemgem
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
PORT DICKSON: Kegelisahan seorang imam membongkar kejadian jenazah seorang lelaki dikebumikan dalam keadaan tersalah kiblat di tanah per kuburan Islam Kampung Kuala Lukut, Chuah, dekat sini.

Imam itu dikatakan tidak sedap hati selepas seminggu membantu mengebumikan jenazah mangsa kemalangan jalan raya itu menyebabkan dia merujuk kepada beberapa pihak.

Selepas 23 hari, Majlis Agama Islam Negeri Sembilan (Mains) mengarahkan kubur itu digali semula sebelum kedudukan jenazahnya diperbetulkan, semalam.

Ibu arwah, Aminah Mo hammad Halid, 54, berkata anaknya, Amnarizal Naim, 35, meninggal dunia pada 17 November lalu selepas koma 10 hari akibat kemalangan jalan raya di persimpangan Kualiti Alam di sini, pada 10 November lalu.


Macam mana boleh sampai jadik macam tu...
 
Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
gem
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Macamana boleh tak perasan kot? Musykil aku.... Apasal tak tegur masa tu jugak yer....
 

LORDZ666

Active+ Member
Messages
3,672
Joined
Apr 26, 2007
Messages
3,672
Reaction score
5
Points
25
dalam ramai2 sorang pun tak perasan..
 

adar

Super Active Member
Messages
9,027
Paid Membership
Joined
Dec 20, 2005
Messages
9,027
Reaction score
215
Points
73
ada hikmah tu boss. mungkin kerja ALLAH. anggap je la rezeki dia.

PORT DICKSON: Kegelisahan seorang imam membongkar kejadian jenazah seorang lelaki dikebumikan dalam keadaan tersalah kiblat di tanah per kuburan Islam Kampung Kuala Lukut, Chuah, dekat sini.

Imam itu dikatakan tidak sedap hati selepas seminggu membantu mengebumikan jenazah mangsa kemalangan jalan raya itu menyebabkan dia merujuk kepada beberapa pihak.

Selepas 23 hari, Majlis Agama Islam Negeri Sembilan (Mains) mengarahkan kubur itu digali semula sebelum kedudukan jenazahnya diperbetulkan, semalam.

Ibu arwah, Aminah Mo hammad Halid, 54, berkata anaknya, Amnarizal Naim, 35, meninggal dunia pada 17 November lalu selepas koma 10 hari akibat kemalangan jalan raya di persimpangan Kualiti Alam di sini, pada 10 November lalu.


Macam mana boleh sampai jadik macam tu...
 

snowhazel_orange

Legendary Member
gem
Messages
10,685
Joined
May 13, 2008
Messages
10,685
Reaction score
4
Points
115
ish camne leh salah kiblat?
tukang gali kubur tu tak tau arah kiblat ke?
 

rafina_80

Active+ Member
Messages
4,102
Joined
Jan 30, 2008
Messages
4,102
Reaction score
44
Points
30
ish..camner leh tersalah kiblat ek...
masa tu tak kan imam tu tak perasan...
kesian kat arwah..
 

marlen

Legendary Member
gem
Messages
16,925
Joined
May 27, 2008
Messages
16,925
Reaction score
31
Points
125
kuasa Allah..

xpe la janji imam tu sedar..
 

damiaphang

Super Active Member
Messages
7,626
Paid Membership
Joined
Apr 21, 2008
Messages
7,626
Reaction score
53
Points
70
kerja Allah sumer nih...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register