BTC USD 63,452.4 Gold USD 1,799.20
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Covid-19 Kebenaran rentas negeri, kelonggaran SOP diputuskan esok?

Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
318,587
Reaction score
15,629
Points
2,376
Sudah siap packingdah tgu beritajer ni,kalau kata kol 5 umum bole rentas kol 6 trus cabut nanti takut esok dibatalkan plk.

Ramai ni siap siaga di rumah
Untuk gerak ke destinasi masing²
 

puyol

CG Top Poster Club
Joined
Jun 28, 2011
Messages
25,005
Reaction score
2,745
Points
201
FB_IMG_1631606059085.jpg

📍Keputusan benarkan rentas negeri bukan mudah, perlu ambil kira pelbagai faktor termasuk risiko kesihatan rakyat

📍Decision to allow interstate travel not easy, various factors must be taken into account including risks to public health

-- Hishammuddin Hussein
dorang tunggu program gelembung pelancongan ke Langkawi ni dulu sebelum beri kebenaran rentas negeri. buat case study.

 

fuhrer_69

Active Member
Joined
Sep 18, 2013
Messages
2,210
Reaction score
305
Points
51
kalau rentas negeri dah dibenarkan, tertakluk pada negeri fasa berapa?

ke lump sum semua boleh rentas negeri?
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
318,587
Reaction score
15,629
Points
2,376
dorang tunggu program gelembung pelancongan ke Langkawi ni dulu sebelum beri kebenaran rentas negeri. buat case study.


Langkawi jadi pilot project la kiranya kan
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
318,587
Reaction score
15,629
Points
2,376
yup betul. mungkin tahu keputusan awal bulan depan.

Dah ada case study
Tu nak permudahkan sampai tinggal 10 je SOP PPN menteri kabo
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
42,303
Reaction score
1,438
Points
201
Sudah siap packingdah tgu beritajer ni,kalau kata kol 5 umum bole rentas kol 6 trus cabut nanti takut esok dibatalkan plk.
lambat sgt tuh... kul 5.01 terus gerak la boss... kang jem
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register