kaya @ bahagia

CG Sponsors




mar_design

Fun Poster
Joined
Oct 11, 2008
Messages
233
Reaction score
26
Points
20
setengah orang nak pilih pasangan kata nak cari yang berharta baru bahagia?
setengah orang lagi nak pilih yang boleh buat bahagia walaupun tak kaya?
setengah orang sanggup x kahwin sebab tak tahu nak pilih kaya atau bhagia?

apa komen korang?

#:-S#:-S#:-S
 
Sponsored Post

hafis_81

Super Active Member
Joined
Feb 15, 2008
Messages
6,386
Reaction score
32
Points
70
setengah orang nak pilih pasangan kata nak cari yang berharta baru bahagia?
setengah orang lagi nak pilih yang boleh buat bahagia walaupun tak kaya?
setengah orang sanggup x kahwin sebab tak tahu nak pilih kaya atau bhagia?

apa komen korang?

#:-S#:-S#:-S
bg aku biar bahagia w'pun x kaya..tp jgnlah smpai papa kedana..
amik cth artis2 malaysia,pilih kaya tp x bahagia..cerai dah mcm perkara biasa...#:-S
 

ifilasaila

Fun Poster
Joined
May 22, 2008
Messages
418
Reaction score
31
Points
20
Mata melihat kecantikan wanita pada rupa parasnya,
Akal melihat kecantikan wanita pada ketinggian ilmunya,
Hati melihat kecantikan wanita pada iman dan akhlaknya.

Saya pilih yang ketiga, tak kiralah kaya ataupun miskin, asalkan susah senang, tangis tawa bersama, iman jadi pilihan utama. insya4JJI bahagia di akhirat sana, masuk syurga confirm kaya raya.. tambah lak dapat bonus bidadari.. sapa yg x ndak..
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
berat isu nie...tumpang lalu saja lah...
 

adioz88

Super Active Member
Joined
Jun 15, 2008
Messages
6,659
Reaction score
11
Points
65
yup berat nak diceritakan
kalau tak ada wang apa nak makan
kalau tak bahagia, wang banyak pun tak guna
pendek kata, bagi seimbang
 

underscore

Legendary Member
Joined
Sep 20, 2008
Messages
11,493
Reaction score
4,245
Points
196
pilih yang kaya. kalau tak kaya camner nak bahagia
 

traderfox

Super Active Member
Joined
Apr 25, 2008
Messages
7,688
Reaction score
221
Points
83
wasatiah la yang terbaik. Seimbang dunia akhirat...dunia skrg dapat, dunia selepasnya pun same. Amiiin
 

ulam

CG Top Poster Club
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,373
Reaction score
59
Points
120
Hidup sederhana dan bahgia... :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register